Här är information om hur du kontaktar Adlibris kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Adlibris
1997 Grundades Adlibris av Pär Svärdson, Fabian Fischer, Johan Arvidsson, Magnus Dimert och Christian Lauritzen. Företaget är Sveriges största bokhandel på nätet. 2005 köptes företaget av Bonnierkoncernen. Idag har företaget ca 160 anställda.
2010 Lanserades Adlibris läsplatta Letto, och 2013 lanserades Adlibris Mondo som är en prenumerationstjänst och plattform för ljudböcker. Utöver Sverige finns Adlibris även i Finland och Norge.
Företaget har ca 600 anställda och deras årliga omsättning ligger på nästan 2 miljarder kronor. Förutom böcker säljer Adlibris även garn, leksaker, pyssel med mera. Adlibris får in ca 75 tusen titlar i månaden.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Adlibris Kundtjänst – Telefon
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via telefon.
Adlibris Kundtjänst – Hemsida
På adlibris.com kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning: besök den här länken.
Adlibris Kundtjänst via E-post
Kunder kan kontakta Adlibris kundtjänst via e-postadressen [email protected].
Kontakt Adlibris Kundservice – Twitter
Adlibris kundtjänst twitter Länk: klicka här.
Kontakt Adlibris Kundsupport – Facebook
Företagets kundtjänst via facebook-sida: besök hemsidan.
Adlibris Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Adlibris Kundservice – Postadress
Adlibris kundtjänst adress: Box 3667,103 59 Stockholm.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning