Kategorier
Flyg Resa

Air Asia Kundservice

Annonser

Här är information om hur du kontaktar Air Asias kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.

Om Air Asia

AirAsia är ett lågprisflygbolag och ett av de största flygbolagen i Malaysia, grundat 1994.

AirAsia och dess dotterbolag Indonesia AirAsia, Thai AirAsia, Philippines AirAsia, AirAsia X, Thai AirAsia X och AirAsia Indien betjänar inrikes och internationella flygningar till mer än 165 destinationer i 25 länder, med en flotta av Airbus A320-flygplan.

AirAsia har utsetts till världens bästa lågprisflygbolag i 11 år i rad. Flygbolagets kommersiella huvudkontor ligger i Kuala Lumpur.

Kundsupport alternativ:

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Kontakt Air Asias Kundservice – Kundcenter

Air Asias kundtjänst telefonnummer: +91-80-4666-2222.

Air Asias kundcenter öppettider: 24/7.

Air Asia Kundtjänst – Företagets Hemsida

Airasia.com hittar du självbetjäningsalternativ, en användbar informationsdatabas, en avdelning med vanliga frågor och mycket mer: besök hemsidan.

Annonser

Air Asia Kundtjänst – E-post

– Ingen e-postadress till kundtjänsten finns angiven.

Air Asia Kundsupport – Twitter

Företagets kundtjänst via twitterkonto: besök hemsidan.

Kontakt Air Asias Kundsupport – Facebook

Företagets kundtjänst via facebook-sida: besök hemsidan.

Air Asia Kundtjänst – Chatt

Air Asias kundtjänst via chatt: klicka här.

Air Asia Kundservice – Postadress

Air Asias kundtjänst adress: RedQ, Jalan Pekeliling 5, Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (klia​2), 64000 Sepang, Malaysia.

Annonser