Senast uppdaterat den 06/07/2023
Kundtjänst kontaktuppgifter för AirHelp. Uppdaterad information för att kontakta AirHelp – telefonnummer, hemsida, e-postadress, chatt, whatsapp, sociala medier-konton, och mer.
Om AirHelp
AirHelp är ett skadehanteringsföretag som hjälper till att skydda passagerarnas rättigheter vid flygstörningar. Företaget grundades 2013 av Henrik Zillmer, Nicolas Michaelsen och Greg Roodt, och dess nuvarande verksamhet är huvudsakligen inriktad inom Europeiska unionen.
AirHelp hjälper passagerare att få kompensation för avbrott i sina flyg, eventuellt tillgängliga för dem under särskilda villkor som skapats av den europeiska förordningen. AirHelp publicerar också en årlig ranking över flygplatser och flygbolag.
För att underbygga påståenden mot flygbolag samlar AirHelp information från flera databaser för att rekonstruera omständigheterna om den ifrågavarande flygstörningen.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Kontakt AirHelps Kundservice – Kundcenter
– Ingen kundservice via telefon.
Kontakt AirHelps Kundservice – Officiell Hemsida
Självbetjäning, informationsdatabas, vanliga frågor och allmän information på AirHelp.com: besök hemsidan.
Kontakt AirHelps Kundtjänst – E-post
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundservice via e-post.
AirHelp Kundsupport – Twitter
Företagets kundtjänst via twitterkonto: besök hemsidan.
AirHelp Kundservice – Facebook
AirHelp kundtjänst facebook länk: klicka här.
AirHelp Kundtjänst – Chatt
– Ingen kundtjänst via chatt.
AirHelp Kundservice – Postadress
Postadressen till AirHelps kundtjänst: 9B Amtel Building, 148 Des Voeux Road Central, Central, Hong Kong.