Senast uppdaterat den 12/02/2024
Kundtjänst kontaktuppgifter för Amazon Sverige – amazon.se. Alla uppdaterade detaljer för att kontakta Amazon Sverige – telefonnummer, mejladress, hemsida, chatt, whatsapp, twitter, facebook och mer.
Kundsupport alternativ:
Amazon Sverige Kundservice – Telefon
Amazons kundtjänst telefonnummer (USA):
Amazon Sveriges kundcenter öppettider: 24/7.
Transportörens kontaktinformation:
- Bring:
- Bring Home/Bring Collect: 020 765 000 eller 08 400 00 765
- Bring Home Same: 08 120 245 24
- DHL: 0771 345 345
- Post Nord: 0771 33 33 10
Amazon Sverige Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på amazon.se:
Amazon Sverige Kundtjänst – Chatt
Amazon Sveriges kundtjänstchattlänk: Klicka här.
Amazon Sverige Kundtjänst – Mailadress
Amazons kundtjänst e-postadresser:
Amazon Sverige Kundservice – Facebook
Amazon Sweden kundtjänst facebook länk: facebook.com/amazon.sweden.
Amazon Sverige Kundservice – Postadress
Amazon Sverige kundtjänst adress: Amazon EU SARL, Sweden branch, Kungsgatan 49, 111 22 Stockholm, Sverige.
Hur kontaktar man Amazon Sverige?
Vilka är de bästa sätten att kontakta Amazon Sveriges kundtjänst?
Amazon Sveriges kundtjänst går att nå via en mängd olika kanaler. Om du vill ha ett snabbt och effektivt svar rekommenderar vi att du kontaktar Amazon Sveriges kundtjänst via chatt eller på hemsidan. För fullständigt uppdaterade uppgifter om de här kanalerna kan du scrolla till toppen av sidan.
Amazon Sverige Kundrecensioner
Återbetalning vid utebliven leverans
Köpte en adventskalender till ett barnbarn. Beställning den 10 november. Fick efter någon vecka veta att den inte kunde levereras. Först efter fler påstötningar kom företaget på att de kunde vara lämpligt att betal tillbaka det belopp som jag lagt ut på köpet. Samtalen med företaget sker på en telefonlinje som närmast omöjliggör en seriös kommunikation. Först fick jag muntliga löften om återbetalning. Efter ytterligare samtal 2 månader från köpet, fick jag ett mail som bekräftar att jag skall få pengar i retur.
Aldrig mer en pryl från Amazon!
Kundtjänst
Det går inte att mejla till kundtjänst för att få svar. Var är mejadressen??? Jag har betalt med Swish för en mobiltelefon. Som banken verifierat att betalningen har skickats. Amazon har nekat betalningen och låst mitt konto. JAG VILL HA SVAR Vad är Amazons mejl konto???? Finns det något?????
Obefintlig kundtjänst
Amazon har debiterat mig 2 avgifter för Prime, när jag försöker åtgärda detta finns ingen kundtjänst i Sverige – bara en rundgång till samma sida med självhjälp. Skyltar med att man har epost, chat och telefonnummer – det finns inte. Att de inte ens tycks ha råd med en chat på svenska för kunna ställa saker till rätta är dåligt – särskilt som det inte verkar vara något fel på deras förmåga att fakturera.
Felaktig leveranstid
På sistone har jag märkt att Amazonleveranserna inte är tillräckligt tillförlitliga. Paketen anländer mycket senare än den angivna tiden i appen, och jag har varit tvungen att stanna hemma i över en halvtimme eftersom jag inte vill att paketet ska lämnas utanför min dörr.
Snabb leverans
Min beställning kom en dag efter att jag hade lagt den, och den var som förväntat.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.