Här är information om hur du kontaktar Blockets kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Blocket
Blocket är Sveriges största köp och säljmarknad online. Företaget grundades av Henrik Nordström år 1996. På den tiden var Blocket en skånsk prylmarknad men i slutet av 1997 lades marknadsplatsen ut över hela Sverige.
2003 köpte den norska mediekoncernen Schibsted Blocket.se för 183 miljoner kronor. Vid den tiden hade företaget endast två anställda och deras årliga omsättning var 34 miljoner kronor. år 2015 omsatte Blocket nästan 900 miljoner kronor.
Blocket finns idag i 37 länder och har ca 5 miljoner unika användare per vecka. ca 70% av svenskar har köpt eller sålt något på blocket. De har en app för mobiltelefoner där du kan köpa och sälja saker.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Kontakta Blockets Kundtjänst via Telefon
– Inget telefonnummer till kundtjänsten finns angivet.
Blocket Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på blocket.se: klicka här.
Blocket Kundtjänst – E-post
– Ingen e-postadress till kundtjänsten finns angiven.
Blocket Kundservice – Twitter
Blocket officiella twitterkonto: klicka här.
Blocket Kundservice – Facebook
Blocket kundtjänst facebook länk: klicka här.
Blocket Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Blocket Kundservice – Postadress
– Ingen adress.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning