Senast uppdaterat den 27/11/2023
Här är information om hur du kontaktar Boolis kundtjänst via olika supportkanaler: Telefon, sociala medier-konton, chatt, mejl, officiell hemsida, med mera.
Kundtjänst alternativ:
Booli Kundservice – Telefon
Booli erbjuder för närvarande inte kundservice via telefon.
Begränsad telefonsupport under vardagar enbart för mäklare – Länk.
Booli.se Kundtjänst – Hemsida
På booli.se kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning:
Booli.se Kundtjänst – Mail
Kunder kan kontakta Booli kundtjänst via e-postadressen [email protected].
Booli.se Kundtjänst – Chatt
Booli erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.
Booli.se Kundservice – Facebook
Booli.se – Facebook-sida: facebook.com/booli.se.
Booli.se Kundtjänst – Twitter
Booli.se kundservice – Twitter-konto: twitter.com/boolise.
Booli Kundservice – Postadress
Boolis kundtjänst adress: Booli Search Technologies AB, Olof Palmes gata 31, 4 tr, 111 22 Stockholm.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.