Busbud Kundservice

Här är information om hur du kontaktar Busbuds kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.

Om Busbud

BusBud är ett globalt bussföretag som gör det möjligt för resenärer att söka, jämföra och boka bussbiljetter. Busbud verkar i hela Europa, Sydamerika, Nordamerika, Afrika och andra destinationer. Det samarbetar med lokala och internationella bussoperatörer för att driva en sökmotor och en bokningsplattform via sin webbplats och mobilapp.

I maj 2013 fick Busbud en finansiering på 1,2 miljoner dollar av kanadensiska fonder iNovia Capital och Real Ventures. I juli 2014 fick Busbud ytterligare en finansieringsrunda på 9 miljoner dollar, då av OMERS Ventures och Revolution Ventures.

Busbuds framtida planer inkluderar att växa sitt interna team, utöka sitt ruttområde och utveckla en förbättrad version av deras iOS- och Android-mobilapp.

Kundtjänst alternativ:

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Busbud Kundservice – Telefon

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via telefon.

Busbud Kundtjänst – Officiell Hemsida

busbud.com kan du hitta allmän information, självbetjäning och support: klicka här.

Kontakt Busbuds Kundtjänst – E-post

Busbuds kundtjänst e-postadress: [email protected]
[email protected]
.

Busbud Kundservice – Facebook

Busbud officiella Facebook-sida/Facebook messenger: klicka här.

Busbud Kundtjänst – Chatt

– Ingen kundtjänst via chatt.

Busbud Kundservice – Postadress

Busbud kundtjänst adress: 5425 Casgrain Ave Suite 901 Montreal, QC, Canada H2T 1X6.