Här är information om hur du kontaktar Busbuds kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Busbud
BusBud är ett globalt bussföretag som gör det möjligt för resenärer att söka, jämföra och boka bussbiljetter. Busbud verkar i hela Europa, Sydamerika, Nordamerika, Afrika och andra destinationer. Det samarbetar med lokala och internationella bussoperatörer för att driva en sökmotor och en bokningsplattform via sin webbplats och mobilapp.
I maj 2013 fick Busbud en finansiering på 1,2 miljoner dollar av kanadensiska fonder iNovia Capital och Real Ventures. I juli 2014 fick Busbud ytterligare en finansieringsrunda på 9 miljoner dollar, då av OMERS Ventures och Revolution Ventures.
Busbuds framtida planer inkluderar att växa sitt interna team, utöka sitt ruttområde och utveckla en förbättrad version av deras iOS- och Android-mobilapp.
Kundtjänst alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Busbud Kundservice – Telefon
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via telefon.
Busbud Kundtjänst – Officiell Hemsida
På busbud.com kan du hitta allmän information, självbetjäning och support: klicka här.
Kontakt Busbuds Kundtjänst – E-post
Busbuds kundtjänst e-postadress: [email protected]
[email protected].
Busbud Kundservice – Facebook
Busbud officiella Facebook-sida/Facebook messenger: klicka här.
Busbud Kundtjänst – Chatt
– Ingen kundtjänst via chatt.
Busbud Kundservice – Postadress
Busbud kundtjänst adress: 5425 Casgrain Ave Suite 901 Montreal, QC, Canada H2T 1X6.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning