Comhem Kundservice

Kundsupport kontaktinformation för Comhem. Uppdaterade detaljer för att kontakta Comhems kundservice via telefonnummer, e-postadress, chatt, sociala medier-konton, hemsida, och mer.

Om Comhem

Comhem grundades år 1983 och startade som ett kabel-tv bolag där man först började sända i Lund. Fram till 30 April 2020 var ett självständigt bolag inom telekommunikation innan Tele2 köpte upp bolaget. Från och med 27 april 2021 blev alla Comhem kunder Tele2 kunder.

Comhem erbjuder tv, bredband, telefoni och mobilabonnemang. Numera säljer man även mobilabonnemang, mobiler, telefoni, molntjänster täckning och nät upp till 5G, växellösningar och säkerhet för företag.

Inom Tele2-koncernen finns mobila bredband och nätverkslösningar för både privatpersoner, bostadsrättsföreningar och företag. Likväl som telefoni, TV med kanalpaket och TV-abonnemang samt fiber och olika typer av abonnemang.

Kundservice alternativ:

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Kontakt Comhems Kundservice – Kundcenter

Comhems kundtjänst telefonnummer: 90-222.

Comhems kundcenter öppettider: Måndag-Fredag: 08: 00-19: 00
Lördag-söndag: 09: 00-17: 00.

Kontakt Comhems Kundservice – Officiell Hemsida

Självbetjäning, informationsdatabas, vanliga frågor och allmän information på comhem.se: besök hemsidan.

Comhems Kundservice – E-post

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via e-post.

Comhem Kundservice – Twitter

Kontakta Comhem på deras officiella twitterkonto: klicka här.

Comhem Kundservice – Facebook

Comhem på deras officiella Facebook-sida: besök den här länken.

Kontakt Comhems Kundservice – Chatt

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.

Comhem Kundservice – Postadress

Comhems kundtjänst adress: Com Hem AB Huvudkontor
Fleminggatan 18, Stockholm, 11226, SE.