Försöker du kontakta Comhem Plays kundtjänst? Här har vi samlat all nödvändig information för att ta kontakt med Comhem Plays kundtjänst via telefon, e-post, chatt, hemsida, sociala medier, osv.
Om Comhem Play
Comhem Play är en streamingplattform av företaget Tele2 där man kan titta på svenska och utländska TV-kanaler på sina enheter – mobil, surfplatta och dator – i hela EU. Med ett tv-abonnemang hos Tele2 kan man dessutom hyra filmer och program från SF Anytime.
Comhem Play+ är en premiumdel av Comhem Play där man kan titta på filmer, serier och dokumentärer från Tele2 samarbetspartners och olika streamingtjänster som Paramount+, Fox+ eller Nordisk Film+.
Man kan även ladda ner appen Comhem Play på sin mobil, surfplatta eller Apple TV eller streama filmer och serier via Chromecast eller Airplay.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Comhem Play Kundtjänst – Telefon
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via telefon.
Comhem Play Kundtjänst – Företagets Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på comhemplay.se: klicka här.
Comhem Play Kundtjänst via E-post
Kunder kan kontakta Comhem Play kundtjänst via e-postadressen [email protected].
Comhem Play Kundservice – Facebook
Kontakta Comhem Play på deras officiella Facebook-sida: klicka här.
Comhem Play Kundtjänst – Chatt
Comhem Plays kundtjänst chat: besök den här länken.
Comhem Play Kundservice – Postadress
Comhem Plays kundtjänst adress: Tele2 Sverige AB,
Box 62, 164 94 Kista.