Comhem Play Kundservice

Försöker du kontakta Comhem Plays kundtjänst? Här har vi samlat all nödvändig information för att ta kontakt med Comhem Plays kundtjänst via telefon, e-post, chatt, hemsida, sociala medier, osv.

Om Comhem Play

Comhem Play är en streamingplattform av företaget Tele2 där man kan titta på svenska och utländska TV-kanaler på sina enheter – mobil, surfplatta och dator – i hela EU. Med ett tv-abonnemang hos Tele2 kan man dessutom hyra filmer och program från SF Anytime.

Comhem Play+ är en premiumdel av Comhem Play där man kan titta på filmer, serier och dokumentärer från Tele2 samarbetspartners och olika streamingtjänster som Paramount+, Fox+ eller Nordisk Film+.

Man kan även ladda ner appen Comhem Play på sin mobil, surfplatta eller Apple TV eller streama filmer och serier via Chromecast eller Airplay.

Kundservice alternativ:

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Comhem Play Kundtjänst – Telefon

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via telefon.

Comhem Play Kundtjänst – Företagets Hemsida

Kundservice, allmän information och självbetjäning på comhemplay.se: klicka här.

Comhem Play Kundtjänst via E-post

Kunder kan kontakta Comhem Play kundtjänst via e-postadressen [email protected].

Comhem Play Kundservice – Facebook

Kontakta Comhem Play på deras officiella Facebook-sida: klicka här.

Comhem Play Kundtjänst – Chatt

Comhem Plays kundtjänst chat: besök den här länken.

Comhem Play Kundservice – Postadress

Comhem Plays kundtjänst adress: Tele2 Sverige AB,
Box 62, 164 94 Kista.