Försöker du kontakta Comhem Plays kundtjänst? Här har vi samlat all nödvändig information för att ta kontakt med Comhem Plays kundtjänst via telefon, e-post, chatt, hemsida, sociala medier, osv.
Om Comhem Play
Comhem Play är en streamingplattform av företaget Tele2 där man kan titta på svenska och utländska TV-kanaler på sina enheter – mobil, surfplatta och dator – i hela EU. Med ett tv-abonnemang hos Tele2 kan man dessutom hyra filmer och program från SF Anytime.
Comhem Play+ är en premiumdel av Comhem Play där man kan titta på filmer, serier och dokumentärer från Tele2 samarbetspartners och olika streamingtjänster som Paramount+, Fox+ eller Nordisk Film+.
Man kan även ladda ner appen Comhem Play på sin mobil, surfplatta eller Apple TV eller streama filmer och serier via Chromecast eller Airplay.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Comhem Play Kundtjänst – Telefon
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via telefon.
Comhem Play Kundtjänst – Företagets Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på comhemplay.se: klicka här.
Comhem Play Kundtjänst via E-post
Kunder kan kontakta Comhem Play kundtjänst via e-postadressen [email protected].
Comhem Play Kundservice – Facebook
Kontakta Comhem Play på deras officiella Facebook-sida: klicka här.
Comhem Play Kundtjänst – Chatt
Comhem Plays kundtjänst chat: besök den här länken.
Comhem Play Kundservice – Postadress
Comhem Plays kundtjänst adress: Tele2 Sverige AB,
Box 62, 164 94 Kista.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning