Försöker du kontakta Comviqs kundtjänst? Här har vi samlat all nödvändig information för att ta kontakt med Comviqs kundtjänst via telefon, e-post, chatt, hemsida, sociala medier, osv.
Om Comviq
Företaget Comviq (som då stavades Comvik) grundades av Jan Stenbeck år 1981. Deras affärsplan var att konkurrera med statens monopol genom innovativa erbjudanden. Som att erbjuda lägre priser på samtal till utlandet, och fria samtal under kvällar och helger.
År 1997 slogs företaget ihop med företaget Tele2. Comviq säljer idag endast abonnemang online och via sin kundservice, detta för att kunna hålla ner priser då fysiska butiker kostar pengar.
Comviq är ett varumärke som säljs av Tele2 Sverige AB. Tele2 finns i europa men fokuserar på Sverige, och balkan länderna. Comvik bytte namn till Comviq år 1991.
Kundsupport alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Comviqs Kundservice – Telefon
Telefonnumret till Comviqs kundtjänst är: 0772-212-121.
Comviqs telefonsupport går att nå: Måndag-Fredag: 09: 00-17: 00
Lördag: 09: 00-15: 00.
Comviq Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på comviq.se: klicka här.
Comviq Kundtjänst – E-post
E-postadressen till Comviqs kundservice är: [email protected].
Comviq Kundservice – Twitter
– Inget officiellt twitterkonto.
Comviq Kundservice – Facebook
Comviq på deras officiella Facebook-sida: besök den här länken.
Comviq Kundtjänst – Chatt
Comviqs tillhandahåller kundtjänst via chatt: besök den här länken.
Comviq Kundservice – Postadress
Comviqs kundtjänst adress: Torshamnsgatan 17, 164 40 Kista, Sweden.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning