Danske Bank Kundtjänst – Telefon, Chatt, Kontakt

Senast uppdaterat den 20/10/2023

Bästa sätten att kontakta Danske Banks kundtjänst:

Kundservice kontaktuppgifter för Danske Bank. Uppdaterade detaljer för att kontakta Danske Bank – telefonnummer, mejladress, chatt, whatsapp, sociala medier-konton, och mer.

Annonser

Kundtjänst alternativ:

Danske Bank Sverige Kundtjänst – Telefon

Danske Banks kundtjänst telefonnummer: 0752-48-45-42.

Danske Banks kundcenter öppettider:

  • Måndag – Fredag 08:00 – 17:00
  • Lördag – Söndag 10:00 – 16:00

Ytterligare telefonnummer:

Danske Bank Sverige Kundtjänst – Hemsida

danskebank.se kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning:

Annonser

Danske Bank Kundtjänst – Chatt

Danske Banks kundtjänst via chat: klicka här.

Öppettider:

  • Måndag – Fredag 09:00 -17:00
  • Lördag – Söndag 10:00 – 16:00
danske bank chat kontakt kundservice

Danske Bank Kundservice – Mailadress

Danske Bank erbjuder för närvarande inte kundsupport via e-post.

Danske Bank Sverige Kundservice – Facebook

Danske Bank Sveriges kundtjänst facebook länk: facebook.com/DanskeBankSverige.

Danske Bank Sverige – Twitter

Danske Bank Sverige – twitterkonto: twitter.com/DanskeBankSE.

Danske Bank Kundservice – Postadress

Danske Banks kundtjänst adress:

  • Finanscenter Stockholm, Box 7523, Norrmalmstorg1, 103 92 Stockholm
  • Finanscenter Göteborg, Box 11055, Östra Hamngatan 45, 402 22 Göteborg
  • Finanscenter Linköping, Box 328, Gottorpsgatan 1, 581 03 Linköping
  • Finanscenter Malmö, Box 264, Neptunigatan 1, 201 22 Malmö

Danske Bank Kreditkort

  • Danske Bank Direkt
  • Danske Bank Direkt Ung
  • Danske Bank Guld
  • Danske Bank Platinum
danske bank sverige logo

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Liknande företag