Senast uppdaterat den 12/03/2023
Försöker du kontakta Destination.ses kundtjänst? Här har vi samlat all nödvändig information för att ta kontakt med Destination.ses kundtjänst via telefon, e-post, chatt, whatsapp, sociala medier, osv.
Om Destination.se
Destination.se är Sveriges största resesökmotorn som möjliggör sina användare att söka igenom flera hundra researrangörers utbud i en enda sökning. Destination.se ger en översikt över olika externa reseerbjudanden, alltså inte säljer egna resor.
Destianton.se samlar hundratusentals reseerbjudanden från ett stort antal olika svenska arrangörer inom flyg, hotell, charter, sista minuten och hyrbil så att webbplatsens användare kan jämföra olika resor, snabbt hitta det mest prisvärda erbjudandet och boka resan direkt på webplatsen.
Destination.se startades under året 2008. Företaget köptes av Reisegiganten AS, en norsk leverantör av reserelaterade tjänster, den 17:e Mars 2014.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Kontakt Destination.ses Kundservice – Kundcenter
– Ingen kundservice via telefon.
Destination.se Kundtjänst – Företagets Hemsida
På destination.se hittar du självbetjäningsalternativ, en användbar informationsdatabas, en avdelning med vanliga frågor och mycket mer: besök hemsidan.
Destination.se Kundtjänst – E-post
E-postadressen till Destination.ses kundservice är: [email protected].
Destination.se Kundservice – Facebook
Destination.se kundtjänst facebook länk: klicka här.
Destination.se Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Kontakt Destination.se Kundtjänst – Postadress
– Ingen postadress till kundserviceen finns angiven.