Dormy Kundservice

Här är information om hur du kontaktar Dormys kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.

Om Dormy

Historian bakom Dormy sträcker sig tillbaka till 1994 då företaget inledde sin bana som en blygsam golfshop. Numera har de ett heltäckande utbud i sin e-handel och erbjuder klubbor, accessoarer, vagnar och tillbehör.

Utbudet är särskild anpassat till de förväntningar och önskemål som svenska golfspelare har. Det gör att man hittar en heltäckande utbud oavsett vad det är man letar efter.

Reklamationer är alltid gratis. För övriga returer tillkommer ett belopp. I enlighet med distansförsäljning har man alltid ångerrätt och kan returnera sina produkter inom fjorton dagar.

Kundservice alternativ:

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Dormys Kundservice – Telefon

Telefonnumret till Dormys kundtjänst är: 019-20-95-00.

Dormys telefonsupport går att nå: Måndag-Fredag: 10: 00-19: 00
Lördag: 10: 00-16: 00
Söndag: 11: 00-16: 00.

Dormy Kundtjänst – Hemsida

dormy.com kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning: besök den här länken.

Dormys Kundtjänst – E-post

Dormys kundtjänst e-postadress: [email protected].

Dormy Kundservice – Facebook

Kontakta Dormy på deras officiella Facebook-sida: klicka här.

Dormy Kundtjänst – Chatt

Dormys kundtjänst chat: besök den här länken.

Dormy Kundservice – Postadress

Dormys kundtjänst adress: Dormy Golf & Fashion AB
Salamandervägen 29, 702 36 Örebro.