Senast uppdaterat den 12/03/2023
Här är information om hur du kontaktar Ekos kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Kundsupport alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Eko Kundservice – Kundcenter
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via telefon.
Eko Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på ekostormarknad.se: klicka här.
Eko Kundtjänst – E-post
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via e-post.
Eko Kundservice – Twitter
– Inget officiellt twitterkonto.
Eko Kundservice – Facebook
Eko kundtjänst facebook länk: klicka här.
Eko Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.
Eko Kundservice – Postadress
Ekos kundtjänst adress: Sölvesborgsvägen 151, 290 34 Fjälkinge.