Fello Kundservice

Kundtjänst kontaktuppgifter för Fello. Alla uppdaterade detaljer för att kontakta Fello – telefonnummer, e-postadress, hemsida, chatt, twitter, facebook och mer.

Om Fello

Fello är en virtuell svensk lågprisoperatör som startades 2013. När Telia köper bolaget under 2021 kommer det att drivas vidare under namnet Fello, men som en del av Telia. Telias köp av Fello gör att Telias andra varumärken Telia och Halebop nu alltså utökas med en ny addition, Fello.

Fello har cirka 45 000 kunder lockade av kombinationen av Telias nät och Fellos konkurrenskraftiga priser. Fello är billigare än Telia, och Telias andra lågprismärke, Halebop, ligger också betydligt lägre i pris än moderbolaget.

Den 1 november 2020 höjde lågprisoperatören Fello sina surfpotter, vilket betyder att användare får 2 GB data för 95 kronor i månaden i stället för 1 GB som tidigare. För 145 kronor per månad får man 5 GB i stället för 4, för 195 kr 12 GB i stället för 7 GB tidigare.

Kundservice alternativ:

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Fellos Kundservice – Telefon

Telefonnumret till Fellos kundtjänst är: 0770-33-22-22.

Fellos telefonsupport går att nå: Måndag-Fredag: 09: 00-17: 00.

Fello Kundtjänst – Officiell Hemsida

fello.se kan du hitta allmän information, självbetjäning och support: klicka här.

Fello Kundtjänst via E-post

Kunder kan kontakta Fello kundtjänst via e-postadressen [email protected].

Fello Kundservice – Facebook

Fello på deras officiella Facebook-sida: besök den här länken.

Fello Kundtjänst – Chatt

Fellos kundtjänst via chatt: klicka här.

Fello Kundservice – Postadress

Fellos kundtjänst adress: Fello en del av Telia Sverige AB
Vera Sandbergs Allé 5C
411 33 Göteborg.