Friluftsvaror Kundservice

Här är information om hur du kontaktar Friluftsvarors kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.

Om Friluftsvaror

Friluftsvaror är en onlinebutik med ett brett utbud av friluftsartiklar. Detta innefattar allt ifrån tält och ryggsäckar till sovsäckar, kläder och utrustning. De har även ett växande utbud av aktiviteter och paketresor.

Utbudet är indelat efter dels produkttyper men även olika aktiviteter. Det gör att det är förhållandevis enkelt att hitta den sorts produkt som man är ute efter.

De erbjuder alltid fria byten och 30 dagars öppet köp vilket gör att det blir enkelt att kontrollera huruvida man vill behålla varorna. Nya kunder får alltid 10% rabatt om de registrerar sig för Friluftsvarors nyhetsbrev.

Kundsupport alternativ:

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Friluftsvarors Kundsupport – Telefon

Friluftsvarors kundtjänst telefonnummer: 040-19-47-03.

Friluftsvarors telefonsupport öppettider: Måndag-Fredag: 12: 00-18: 00
Lördag-söndag: 11: 00-14: 00.

Friluftsvaror Kundtjänst – Företagets Hemsida

Kundservice, allmän information och självbetjäning på friluftsvaror.se: klicka här.

Friluftsvaror Kundtjänst – E-post

E-postadressen till Friluftsvarors kundservice är: [email protected].

Friluftsvaror Kundservice – Facebook

Friluftsvarors kundtjänst facebook länk: klicka här.

Friluftsvaror Kundtjänst – Chatt

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.

Friluftsvaror Kundservice – Postadress

Postadressen till Friluftsvarors kundservice: Agnesfridsvägen 177, 213 75 Malmö.