GetByBus Kundservice

Kundtjänst kontaktuppgifter för GetByBus. Uppdaterade information för att kontakta GetByBus – telefonnummer, hemsida, e-postadress, chatt, sociala medier-konton, och mer.

Om GetByBus

GetByBus är ett unikt system för onlineförsäljning av intercity- och internationella bussbiljetter, som lanserades i Split i början av 2014. GetByBus finns även som är en gratis applikation.

Applikationn har använts av mer än 100 000 resenärer från hela världen, mestadels från Asien. GetByBus samlade cirka hundra europeiska lastbilsförare från 27 länder, varav cirka trettio från Kroatien och Bosnien och Hercegovina. I Kroatien täcker GetByBus så mycket som 95% av busstrafiken.

På GetByBus webbsida kan man hitta en tidtabell med en jämförelse av priserna på bussbiljetter för olika bussbolag som kör på en viss rutt. Allt detta är möjligt genom mobilapplikationer för Android och iOS. Man kan också ta reda på vilken linje som är direkt.

Kundtjänst alternativ:

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

GetByBus Kundtjänst – Telefon

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via telefon.

GetByBus Kundservice – Hemsida

getbybus.com kan du hitta självbetjäning, informationsdatabas, vanliga frågor och allmän information: klicka här.

GetByBus Kundtjänst – E-post

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via e-post.

Kontakt GetByBus Kundsupport – Facebook

Företagets kundtjänst via facebook-sida: besök hemsidan.

Kontakt GetByBus Kundservice – Chatt

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundservice via chatt.

GetByBus Kundservice – Postadress

GetByBus kundtjänst adress: Get By ApS.
Sønderholt 37
9560 Hadsund Denmark.