Senast uppdaterat den 12/03/2023
Försöker du kontakta Göteborgs-Postens kundtjänst? Här har vi samlat all nödvändig information för att ta kontakt med Göteborgs-Postens kundtjänst via telefon, e-post, chatt, whatsapp, sociala medier, osv.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Göteborgs-Postens Kundservice – Telefon
Telefonnumret till Göteborgs-Postens kundtjänst är: 031-80-47-00.
Göteborgs-Postens telefonsupport går att nå: Veckodagar: 07: 00-16: 00
Lördagar-söndagar: 07: 00-13: 00.
Ytterligare telefonnummer:
031-62-40-00
Göteborgs-Posten Kundtjänst – Företagets Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på gp.se: klicka här.
Göteborgs-Postens Kundtjänst – E-post
– Ingen kundsupport via e-post.
Göteborgs-Posten Kundtjänst – Twitter
Företagets kundtjänst via twitterkonto: klicka här.
Göteborgs-Posten Kundservice – Facebook
Göteborgs-Posten på deras officiella Facebook-sida: besök den här länken.
Göteborgs-Posten Kundtjänst – Chatt
– Ingen kundtjänst via chatt.
Göteborgs-Posten Kundsupport – Postadress
Företagets kundtjänst postadress: Polhemsplatsen 5, 411 11 Göteborg, Sweden.