Senast uppdaterat den 01/08/2023
Här är information om hur du kontaktar Highlights kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Highlights
Highlights är ett företag som riktar sig åt folk som ritar graffiti. De säljer sprayfärg, streetwear och konstnärsmaterial. Företaget öppnade sin första butik år 2001 och sedan 2003 har de även haft en webbplats där man kan köpa deras produkter.
Den fysiska butiken ligger på södermalm i Stockholm. För att få köpa sprayfärg i den fysiska butiken behöver man vara över 15 år.
Highlights började med tre vänner som sålde sprayfärg till vänner och bekanta och idag har de ca 15 anställda. Highlights var Sveriges första och är idag Sveriges största lifestylebutik med inriktning graffiti och streetwear.
Kundtjänst alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Highlights Kundsupport – Telefon
Highlights kundtjänst telefonnummer: 08-642-81-90.
Highlights telefonsupport öppettider: Måndag-Fredag: 08:00-17: 00.
Highlights Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på hlstore.com: klicka här.
Kontakt Highlights Kundtjänst – E-post
Highlights kundtjänst e-postadress: [email protected].
Highlights Kundservice – Facebook
Highlights officiella Facebook-sida/Facebook messenger: klicka här.
Highlights Kundtjänst – Chatt
– Ingen kundtjänst via chatt.
Highlights Kundservice – Postadress
Postadressen till Highlights kundtjänst: Highlights
Tjärhovsgatan 1, Södermalm
116 25 STOCKHOLM.