Senast uppdaterat den 02/08/2023
Här är information om hur du kontaktar Hyundais kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Hyundai
Hyundai Motor Group är ett sydkoreanskt internationellt bilföretag, grundat av Chung Ju-yung för över 50 år sedan. Hyundai betjänar kunder över hela världen och är mest känd för sina bilar.
Hyundais katalog innehåller pivata och lyxiga bilar, bilar, nyttofordon och motorer.
Hyundais modeller inkluderar: Tucson, Elantra/ Avante, Creta/ix25, Kona/Encino/Kauai, Santa Fe, Accent/Verna/Solaris, i10/Xcent, i20, Sonata och HB20. Deras mest populära modell är för närvarande Tucson.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Kontakt Hyundais Kundservice – Kundcenter
Hyundais kundtjänst telefonnummer: 020-677-677.
Hyundais kundcenter öppettider: Inte publicerad.
Hyundai Kundtjänst – Hemsida
På hyundai.se kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning: besök den här länken.
Hyundai Kundtjänst via E-post
Kunder kan kontakta Hyundai kundtjänst via e-postadressen [email protected].
Hyundai Kundsupport – Twitter
– kundtjänst är inte tillgänglig på twitter.
Hyundai Kundservice – Facebook
Företagets kundtjänst via facebook-sida: klicka här.
Hyundai Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Hyundai Kundservice – Postadress
Hyundais kundtjänst adress: Arenagatan 8B, 215 33 Malmö, Sweden.