Senast uppdaterat den 29/11/2023
Här är information om hur du kontaktar Hyundai Sveriges kundtjänst via olika supportkanaler: Telefonnummer, sociala medier-konton, chatt, e-post, med mera.
Kundservice alternativ:
Hyundai Sverige Kundservice – Telefon
Hyundai Sveriges kundtjänst telefonnummer: 020-677 677.
Hyundai vägassistans: 0771-648 010.
Hyundaikortet: 08-695 17 56. Öppettider: Måndag-fredag 8.00-17.00.
Hyundaikortet – Spärr eller förlust av kort: 08-695 17 34. Öppettider: Dygnet runt.
Hyundai Sverige Kundtjänst – Hemsida
På hyundai.se kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning:
Hyundai Sverige Kundtjänst – Mailadress
Kunder kan kontakta Hyundai Sveriges kundtjänst via e-postadressen [email protected].
Hyundaikortet: [email protected].
Hyundai Sverige Kundtjänst – Chatt
Hyundai Sveriges kundtjänst kan nås via chatt. Klicka på chatt-ikonen längst ner på sidan: Klicka här.
Hyundai Kundservice – Facebook
Hyundai Sveriges kundtjänst via facebook-sida: facebook.com/HyundaiSverige.
Hyundai Sverige – Instagram
Hyundai Sverige – Instagram-konto: instagram.com/hyundaisverige.
Hyundai Sverige Kundservice – Postadress
Hyundai Sveriges kundtjänst adress: Arenagatan 8B, 215 33 Malmö, Sverige.
Hyundaikortet: Box 1141, 172 23 Sundbyberg.
Om Hyundai
Hyundai Motor Group är ett sydkoreanskt internationellt bilföretag, grundat av Chung Ju-yung för över 50 år sedan. Hyundai betjänar kunder över hela världen och är mest känd för sina bilar.
Hyundais katalog innehåller pivata och lyxiga bilar, bilar, nyttofordon och motorer.
Hyundais modeller inkluderar: i10, i20, BAYON, i30, IONIQ 5, IONIQ 6, KONA, Helt nya KONA Electric, NEXO, TUCSON, SANTA FE.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.