Senast uppdaterat den 20/09/2023
Här är information om hur du kontaktar iHerbs kundtjänst via olika supportkanaler: telefon, sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
iHerb – rabattkupong
5% rabatt på varje köp (10% för nya kunder) – ange kupongkod HAC7131, eller klicka här för att lösa in kupongen.
Kundtjänst alternativ:
iHerb Sverige Kundservice – Telefonnummer
iHerb Sverige erbjuder för närvarande inte kundsupport via telefon.
iHerb Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på se.iHerb.com:
iHerb Kundtjänst – Chatt
iHerbs kundtjänst via chatt: klicka här.
iHerbs Kundservice – E-post
E-postadressen till företagets kundtjänst är: [email protected].
iHerb Kundservice – Facebook
iHerb på deras officiella Facebook-sida: facebook.com/iherb.
Kontakt iHerbs Kundservice – Twitter
iHerbs kundtjänst twitter länk: twitter.com/iherb.
iHerb Kundservice – Postadress
iHerbs kundtjänst adress: iHerb Inc, 22780 Harley Knox Blvd, Perris, California 92570, USA.
iHerb Sverige – Frågor och Svar
1. Hur gör jag en beställning?
För att göra en beställning på iHerb, bläddra igenom vår produktkatalog, välj de produkter du är intresserad av, lägg dem i din varukorg och följ instruktionerna vid utcheckningen.
2. Är det säkert att beställa från iHerb?
Ja, iHerb använder avancerade säkerhetstekniker för att garantera en säker betalningsprocess och skydda dina personuppgifter.
3. Hur lång tid tar det innan jag får min order?
Alla iHerb-beställningar skickas med flygfrakt. Leveranstiden kan variera beroende på var du bor i Sverige och vilken fraktmetod du väljer. När du gör din beställning kan du se uppskattade leveranstider.
4. Hur mycket kostar frakten till Sverige?
Fraktkostnaden beror på vikten av din order och den valda fraktmetoden. Du kan se exakt fraktkostnad vid utcheckningen innan du bekräftar din beställning.
5. Kan jag returnera en produkt om jag inte är nöjd?
Ja, iHerb erbjuder en returpolicy. Om du inte är nöjd med en produkt kan du returnera den inom en bestämd tid. Se returvillkor för mer information.
6. Hur får jag återbetalning för en returnerad produkt?
När iHerb har mottagit och kontrollerat din retur kommer en återbetalning att göras med samma betalningsmetod som du använde vid köp.
7. Vilka betalningsmetoder accepterar iHerb?
iHerb accepterar flera betalningsmetoder, inklusive kreditkort, PayPal och andra. Du kan se alla tillgängliga betalningsmetoder vid utcheckningen.
8. Kan jag spåra min beställning?
Ja, när din beställning har skickats kommer du att få ett spårningsnummer via e-post. Du kan använda detta nummer för att spåra din beställning online.
UPS: För fraktrelaterade frågor angående UPS Express-beställningar, vänligen kontakta UPS Express kundtjänst på 0771-345 345.
DHL Express: För fraktrelaterade frågor angående DHL Express-beställningar, vänligen kontakta DHL Express kundtjänst på 46 8 6274200.
9. Måste jag betala tull eller andra avgifter när jag beställer från iHerb till Sverige?
Det kan tillkomma tullavgifter eller moms för beställningar till Sverige. Det är kundens ansvar att kontrollera och betala eventuella tullavgifter.
För information om tull, importavgifter mm besök: Tullverket, Skatte och tullverket.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.