Ikano Bank Kundservice: Hur du kontaktar

Här är information om hur du kontaktar Ikano Banks kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.

Om Ikano Bank

Företaget Ikano bank grundades 1995 i Sverige men driver verksamhet i 8 europeiska länder. Banken kommunicerar med sina kunder via telefon eller internet. Fram till 2007 erbjöd de fond och pensionstjänster, men sedan sålde de den delen av verksamheten till Avanza.

Ikano Bank har sitt huvudkontor i Malmö. Från början var Ikano en del av IKEA och 1988 blev Ikano en egen företagsgrupp. Företaget är verksamma i tre olika affärsområden, Privat, Företag och säljfinans. För företag ger de säljstödjande finansiering, och till privatpersoner erbjuder de enklare bankprodukter.

Idag är IKEA och Ikano fristående men de samarbetar och drar fördel av varandras kompetenser.

Kundtjänst alternativ:

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Kontakt Ikano Banks Kundservice – Kundcenter

Ikano Banks kundtjänst telefonnummer: 0476-88-000.

Ikano Banks kundcenter öppettider: Måndag-Fredag: 09: 00-17: 00.

Ikano Bank Kundtjänst – Officiell Hemsida

ikanobank.se kan du hitta allmän information, självbetjäning och support: klicka här.

Ikano Bank Kundtjänst – E-post

– Ingen e-postadress till kundtjänsten finns angiven.

Kontakt Ikano Banks Kundservice – Twitter

– kundsupport är inte tillgänglig på twitter.

Kontakt Ikano Banks Kundsupport – Facebook

Företagets kundtjänst via facebook-sida: besök hemsidan.

Ikano Bank Kundtjänst – Chatt

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.

Ikano Bank Kundservice – Postadress

Postadressen till Ikano Banks kundservice: Hyllie Boulevard 27, 215 32 Malmö, Sweden.