Här är information om hur du kontaktar Ikeas kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Ikea
Ikea är ett populärt svenskt möbelföretag som specialiserat sig på plattförpackade möbler och husgeråd. Ikea grundades 1943 och är känt för sin modernistiska stil och funktionella, budgetvänliga produkter.
Ikea verkar i mer än 30 länder och har en produktkatalog med mer än 12 000 artiklar. Under de senaste åren har företaget valt en engagerad miljövänlig strategi inklusive ett viktigt initiativ att erbjuda att köpa tillbaka bitar av gamla Ikea-möbler.
Ikea erbjuder frakt i alla länder där det verkar, och dess butiker är välkända för sina matställen, som är specialiserade på det svenska köket.
Kundtjänst alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Ikeas Kundservice – Telefon
Ikeas kundtjänst telefonnummer: 0775-700-500.
Ikeas kundcenter öppettider: MÅNDAG – Fredag: 8: 30-20: 00
Lördag – Söndag: 9: 30-18: 00
Röda Dagar: 9: 30-18: 00.
Ikea Kundtjänst – Hemsida
På ikea.com kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning: besök den här länken.
Kontakt Ikeas Kundtjänst – E-post
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundservice via e-post.
Ikea Kundservice – Twitter
Ikeas kundtjänst twitter Länk: klicka här.
Ikea Kundservice – Facebook
Ikea officiella Facebook-sida/Facebook messenger: klicka här.
Ikea Kundtjänst – Chatt
Ikeas kundtjänst via chat: besök den här länken.
Ikea Kundservice – Postadress
Postadressen till Ikeas kundservice: Tulpanvägen, 343 34 Älmhult.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning