Här är information om hur du kontaktar Kiwi.coms kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Kiwi.com
Kiwi.com är ett reseföretag som gör det möjligt för kunder att hitta billiga flyg över hela världen. Mer än 100 miljoner dagliga sökningar görs och över 40 000 biljetter säljs varje dag på Kiwi.com.
Kiwi.com fokuserar på att hitta den bästa tiden att flyga inom kundens budget. Istället för att bara erbjuda ett alternativ, skannar Kiwi.com flera flygbolag för att hitta det bästa priset inom en önskad tidsram.
Dess främsta konkurrenter är företag som Expedia, Skyscanner, Trivago och andra. Kiwi.com har sitt huvudkontor i Brno, Tjeckien.
Kundtjänst alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Kiwi.coms Kundtjänst – Telefon
Kiwi.coms kundtjänst telefonnummer: +420-517-577-536.
Kiwi.coms telefonsupport öppettider: Headquaters telefonnummer.
Kiwi.com Kundtjänst – Hemsida
På Kiwi.com kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning: besök den här länken.
Kontakt Kiwi.coms Kundtjänst – E-post
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundservice via e-post.
Kiwi.com Kundsupport – Twitter
Företagets kundtjänst via twitterkonto: besök hemsidan.
Kiwi.com Kundservice – Facebook
Kiwi.coms kundtjänst facebook länk: klicka här.
Kiwi.com Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.
Kiwi.com Kundservice – Postadress
Kiwi.coms kundtjänst adress: Kiwi, Brno Palachovo náměstí 797/4 Brno Czech Republic 625 00.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning