Här är information om hur du kontaktar Lager 157s kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Lager 157
Lager 157 är en outletbutik som etablerat sig i Norge, Sverige och Finland. De har ett sortiment särskilt för tjejer, killar och barn. Genom att satsa på stora inköp och säsongsprodukter kan de erbjuda förmånliga priser.
Som kombinerad e-handels- och butikskedja så varierar utbudet i viss utsträckning beroende på om du handlar i butik eller online. Genom att gå med i deras medlemsklubb kan man hitta prisförmåner.
För lite större beställningar så är frakten alltid kostnadsfri. Om man föredrar går det även att hämta ut paketet i butik. Leverans sker till utlämningsställe. Och för ett extra belopp kan man få leverans samma dag som man beställer.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Kontakta Lager 157s Kundtjänst via Telefon
Telefonnumret om du vill kontakta Lager 157 kundtjänst är: 0321-157-00.
Lager 157s telefonsupport går att nå: Måndag-Fredag: 08: 00-17: 00.
Lager 157 Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på lager157.com: klicka här.
Lager 157s Kundservice – E-post
E-postadressen till företagets kundtjänst är: [email protected].
Lager 157 Kundservice – Twitter
– Inget officiellt twitterkonto.
Lager 157 Kundservice – Facebook
Lager 157 kundtjänst facebook länk: klicka här.
Lager 157 Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Lager 157 Kundsupport – Postadress
Företagets kundtjänst postadress: Ulricehamnsvägen 12, 523 60 Gällstad, Sweden.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning