Senast uppdaterat den 31/10/2023
Här är information om hur du kontaktar Lager 157 Sveriges kundservice via olika supportkanaler: Telefon, sociala medier-konton, chatt, mejl, med mera.
Kundservice alternativ:
Lager 157 Kundtjänst – Telefon
Telefonnumret om du vill kontakta Lager 157 Sveriges kundtjänst är: 0321-157 00.
Lager 157 Sveriges telefonsupport går att nå: Måndag-Fredag, 08:00-17:00.
Företagskunder/Volymförfrågningar: 0321- 157 57.
Lager 157 Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på lager157.com:
Lager 157 Kundservice – Mailadress
E-postadressen till Lager 157 Sveriges kundtjänst är: [email protected].
Företagskunder/Volymförfrågningar: [email protected].
Lager 157 Sverige Kundtjänst – Chatt
Lager 157 Sverige erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Lager 157 – Sociala medier
- Lager 157 – Facebook: facebook.com/lager157
- Lager 157 – Instagram: instagram.com/lager157
- Lager 157 – TikTok: tiktok.com/@lager157_official
Lager 157 Kundsupport – Postadress
Lager 157 Sveriges kundtjänst postadress: Ulricehamnsvägen 12, 523 60 Gällstad, Sverige.
Om Lager 157
Lager 157 är en outletbutik som etablerat sig i Norge, Sverige och Finland. De har ett sortiment särskilt för tjejer, killar och barn. Genom att satsa på stora inköp och säsongsprodukter kan de erbjuda förmånliga priser.
Som kombinerad e-handels- och butikskedja så varierar utbudet i viss utsträckning beroende på om du handlar i butik eller online. Genom att gå med i deras medlemsklubb kan man hitta prisförmåner.
För lite större beställningar så är frakten alltid kostnadsfri. Om man föredrar går det även att hämta ut paketet i butik. Leverans sker till utlämningsställe. Och för ett extra belopp kan man få leverans samma dag som man beställer.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.