Senast uppdaterat den 12/03/2023
Försöker du kontakta Lisebergs kundtjänst? Här har vi samlat all nödvändig information för att ta kontakt med Lisebergs kundtjänst via telefon, e-post, chatt, whatsapp, sociala medier, osv.
Om Liseberg
Liseberg är en svensk nöjespark som grundades år 1923 och ligger i Göteborg på den svenska västkusten. Liserberg erbjuder åkattraktioner, caféer, restauranger, spel, choklad och lyckohjul samt musik, teater och shower.
På Liseberg finns 39 åk och upplevelse-attraktioner med anpassning för både yngre barn och för äldre människor. Cirka 3.1 miljoner människor besöker nöjesparken varje år. Det finns ungefär 400 helårsanställda och cirka 2400 säsongsanställda.
Nöjesparken har tre säsonger. En sommarsäsong mellan april och Oktober. En höstsäsong under Halloween som sträcker ligger i anslutning till elevers höstlov och en vintersäsong som sträcker sig från mitten av November fram till nyår.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Lisebergs Kundtjänst – Telefon
Lisebergs kundtjänst telefonnummer: 031-400-100.
Lisebergs telefonsupport öppettider: Måndag-Fredag: 09:00-17: 00.
Liseberg Kundtjänst – Hemsida
På liseberg.se kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning: besök den här länken.
Liseberg Kundtjänst via E-post
Kunder kan kontakta Liseberg kundtjänst via e-postadressen [email protected].
Kontakt Lisebergs Kundservice – Twitter
Liseberg på deras officiella twitterkonto: besök den här länken.
Liseberg Kundservice – Facebook
Företagets kundtjänst via facebook-sida: klicka här.
Liseberg Kundtjänst – Chatt
Lisebergs tillhandahåller kundtjänst via chatt: besök den här länken.
Kontakt Liseberg Kundtjänst – Postadress
Företagets kundtjänst postadress: Sofierogatan 5, 412 51 Göteborg.