Senast uppdaterat den 12/03/2023
Här är information om hur du kontaktar Maxfonders kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Kundsupport alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Maxfonders Kundsupport – Telefon
Maxfonders kundtjänst telefonnummer: 020-613-020.
Maxfonders telefonsupport öppettider: Måndag, onsdag-fredag: 08:00-17:00
Tisdag: 08:00-11: 30 och 13: 00-17:00.
Ytterligare telefonnummer:
Telefonutbyte: 8-613-02-00
Gruppliv: 08-613-03-14
Maxfonder Kundservice – Hemsida
På maxfonder.se kan du hitta självbetjäning, informationsdatabas, vanliga frågor och allmän information: klicka här.
Maxfonder Kundtjänst – E-post
E-postadressen till Maxfonders kundservice är: [email protected]
maito:[email protected].
Maxfonder Kundservice – Facebook
Maxfonders kundtjänst facebook länk: klicka här.
Maxfonder Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.
Maxfonder Kundservice – Postadress
Postadressen till Maxfonders kundtjänst: Max Matthiessen
Box 5908, 114 89 Stockholm.