Senast uppdaterat den 01/08/2023
Här är information om hur du kontaktar Netgears kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Netgear
Netgear, Inc. är ett multinationellt datanätverksföretag baserat i San Jose, Kalifornien, med kontor i cirka 25 andra länder. Det producerar nätverksmaskinvara för konsumenter, företag och tjänsteleverantörer. Företaget verkar i tre affärssegment: detaljhandel, kommersiellt och som tjänsteleverantör.
Netgears produkter täcker en mängd olika tekniker som trådlöst, Ethernet och powerline, med fokus på tillförlitlighet och användarvänlighet. Produkterna inkluderar trådbundna och trådlösa enheter för bredbandsaccess och nätverksanslutning, och finns i flera konfigurationer för att tillgodose slutanvändarnas behov i varje geografisk region och sektor där företagets produkter säljs.
Från och med 2020 säljs Netgear-produkter på cirka 24 000 butiker runt om i världen och genom cirka 19 000 mervärdeåterförsäljare samt flera större kabel-, mobil- och trådlinjetjänstleverantörer runt om i världen.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Kontakta Netgears Kundtjänst via Telefon
Telefonnumret om du vill kontakta Netgear kundtjänst är: 0770-930033.
Netgears telefonsupport går att nå: 24/7.
Övriga telefonnummer:
Försäljning: 8-546-475-00
Netgear Kundservice – Hemsida
På netgear.com kan du hitta självbetjäning, informationsdatabas, vanliga frågor och allmän information: klicka här.
Netgears Kundtjänst – E-post
Netgears kundtjänst e-postadress: [email protected].
Netgear Kundservice – Facebook
Kontakta Netgear på deras officiella Facebook-sida: klicka här.
Netgear Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.
Netgear Kundservice – Postadress
Netgear kundtjänst adress: Torshamnsgatan 30A
Kista 16440
Sweden.