Senast uppdaterat den 02/08/2023
Kundtjänst kontaktuppgifter för Nissan. Information för att kontakta Nissan via olika supportkanaler – telefonnummer, hemsida, e-postadress, chatt, whatsapp, facebook-sida, och mer.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Nissans Kundservice – Kundcenter
Nissans kundtjänst telefonnummer: 08-5010-3000.
Nissans kundcenter öppettider: Måndag-Fredag 09: 00-17: 00.
Ytterligare telefonnummer:
Nissan Assistans: 08-5010-3000, 0873-16-985
NISSAN FINANS: 08-470-79-80 – MÅNDAG-Fredag: 09: 00-16: 00
Nissan Försäkring: 08-541-706-45 – Mångag-Fredag: 08: 00-21: 00, Lördag-Söndag: 10: 00-16: 00
Nissan Kundtjänst – Företagets Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på nissan.se: klicka här.
Nissans Kundtjänst – E-post
Nissans kundtjänst e-postadress: [email protected].
Kontakt Nissans Kundservice – Twitter
Nissan på deras officiella twitterkonto: besök den här länken.
Nissan Kundservice – Facebook
Nissan kundtjänst facebook länk: klicka här.
Kontakt Nissans Kundservice – Chatt
Företagets kundtjänst via chatt: klicka här.
Nissan Kundservice – Postadress
Postadressen till Nissans kundtjänst: Esbogatan 12, 641 21 Kista, Sweden.