Senast uppdaterat den 05/12/2023
Kundservice kontaktuppgifter för Nissan Sverige. Information för att kontakta Nissan Sverige via olika supportkanaler – telefonnummer, mejladress, chatt, whatsapp, facebook-sida, och mer.
Kundservice alternativ:
Nissan Sverige Kundservice – Telefon
Nissan Sveriges kundtjänst telefonnummer: 08-5010 3000.
Nissan Sveriges kundcenter öppettider: Måndag-Fredag 09:00-17:00.
Ytterligare telefonnummer:
- Nissan Assistans: 08-5010 3000 och +46-8-73 16 985
- Nissan Finans: 08 559 514 00. Öppettider: Måndag-Fredag: 09:00-16:00
- Nissan Försäkring: 08-541 706 45. Öppettider: Mångag-Fredag: 08:00-21:00, Lördag-Söndag: 10:00-16:00
- Företags bilpark: 08-5010 3000
Nissan.se Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på nissan.se:
Nissan Sverige Kundtjänst – Mailadress
Nissan Sveriges kundtjänst e-postadress: [email protected].
Nissan Finans: [email protected].
Företags bilpark: [email protected].
Nissan Sverige Kundservice – Chatt
Nissan Sveriges kundtjänst kan nås via chatt. Klicka på chatt-ikonen för att kontakta en kundtjänstmedarbetare: Gå till hemsidan.
Nissan Sverige Kundservice – Facebook
Nissan Sverige – Facebook-länk: facebook.com/NissanSverige.
Nissan Sverige Kundservice – Twitter
Nissan Sverige – Twitterkonto: twitter.com/NissanSverige.
Nissan Sverige Kundservice – Postadress
Postadressen till Nissan Sveriges kundtjänst: Esbogatan 12, 641 21 Kista, Sverige.
Nissan bilmodeller
- Nissan Juke
- Nissan Qashqai
- Nissan Leaf
- Nissan Ariya
- Nissan X-trail
- Nissan Townstar Combi
- Nissan Townstar Cabinet
- Nissan Primastar
- Nissan Interstar
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.