Senast uppdaterat den 18/11/2023
Försöker du kontakta Nokias kundtjänst? Här har vi samlat all nödvändig information för att ta kontakt med Nokias kundtjänst via telefon, e-post, chatt, whatsapp, sociala medier, osv.
Om Nokia
Nokia Corporation är ett finskt multinationellt företag för telekommunikation, informationsteknik och konsumentelektronik, grundat i 1865. Nokias huvudkontor ligger i Esbo och Helsingfors men företagets faktiska rötter ligger i regionen Tammerfors i Pirkanmaa. År 2020 anställde Nokia cirka 92 000 personer i över 100 länder, gjorde affärer i mer än 130 länder och rapporterade årliga intäkter på cirka 23 miljarder euro.
Nokia är en stor bidragsgivare till mobiltelefoniindustrin, efter att ha hjälpt till att utveckla GSM-, 3G- och LTE-standarderna (och för närvarande i 5G), och var en gång den största globala leverantören av mobiltelefoner och smartphones.
Nokia är ett aktiebolag noterat på Helsingforsbörsen och New York Stock Exchange. Det är världens 415:e största företag enligt Fortune Global 500. Det är en del av Euro Stoxx 50-börsindex.
Kundtjänst alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Nokias Kundservice – Telefon
Nokias kundtjänst telefonnummer: +358-10-44-88-000.
Nokias kundcenter öppettider: Inte publicerad.
Nokia Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på nokia.com: klicka här.
Nokias Kundservice – E-post
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via e-post.
Nokia Kundservice – Facebook
Företagets kundtjänst via facebook-sida: klicka här.
Kontakt Nokias Kundservice – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Nokia Kundservice – Postadress
Postadressen till Nokias kundservice: Knarrarnäsgatan 7
164 40 Kista.