Senast uppdaterat den 01/08/2023
Här är information om hur du kontaktar NordVPNs kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om NordVPN
NordVPN är en internationell VPN-tjänst. Den har stationära applikationer för Windows, macOS och Linux, samt mobilappar för Android och iOS och för Android TV. Manuell installation är tillgänglig för trådlösa routrar, NAS-enheter och andra plattformar.
NordVPN dirigerar alla användares internettrafik via en fjärrserver som drivs av tjänsten och döljer därmed deras IP-adress och krypterar all inkommande och utgående data. För kryptering använder NordVPN OpenVPN och Internet Key Exchange v2 / IPsec-teknik i sina applikationer. Förutom VPN-servrar för allmänt bruk erbjuder leverantören servrar för specifika ändamål, inklusive P2P-delning, dubbel kryptering och anslutning till Tor-anonymitetsnätverket.
NordVPN är baserat i Panama, eftersom landet inte har någon obligatorisk datalagring och inte deltar i Five Eyes eller Fourteen Eyes-allianserna. Dess kontor finns i Litauen, Storbritannien och Nederländerna.
Kundtjänst alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Kontakt NordVPNs Kundservice – Kundcenter
– Ingen kundservice via telefon.
NordVPN Kundtjänst – Hemsida
På nordvpn.com kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning: besök den här länken.
Kontakt NordVPNs Kundtjänst – E-post
E-postadressen till NordVPNs kundsupport är: [email protected].
NordVPN Kundservice – Facebook
Företagets kundtjänst via facebook-sida: klicka här.
Kontakt NordVPNs Kundservice – Chatt
Företagets kundtjänst via chatt: klicka här.
NordVPN Kundservice – Postadress
Postadressen till NordVPNs kundservice: PH F&F TOWER, 50th Street & 56th Street, Suite #32-D, Floor 32, Panama City, Republic of Panama.