Här är information om hur du kontaktar NordVPNs kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om NordVPN
NordVPN är en internationell VPN-tjänst. Den har stationära applikationer för Windows, macOS och Linux, samt mobilappar för Android och iOS och för Android TV. Manuell installation är tillgänglig för trådlösa routrar, NAS-enheter och andra plattformar.
NordVPN dirigerar alla användares internettrafik via en fjärrserver som drivs av tjänsten och döljer därmed deras IP-adress och krypterar all inkommande och utgående data. För kryptering använder NordVPN OpenVPN och Internet Key Exchange v2 / IPsec-teknik i sina applikationer. Förutom VPN-servrar för allmänt bruk erbjuder leverantören servrar för specifika ändamål, inklusive P2P-delning, dubbel kryptering och anslutning till Tor-anonymitetsnätverket.
NordVPN är baserat i Panama, eftersom landet inte har någon obligatorisk datalagring och inte deltar i Five Eyes eller Fourteen Eyes-allianserna. Dess kontor finns i Litauen, Storbritannien och Nederländerna.
Kundtjänst alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Kontakt NordVPNs Kundservice – Kundcenter
– Ingen kundservice via telefon.
NordVPN Kundtjänst – Hemsida
På nordvpn.com kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning: besök den här länken.
Kontakt NordVPNs Kundtjänst – E-post
E-postadressen till NordVPNs kundsupport är: [email protected].
NordVPN Kundservice – Facebook
Företagets kundtjänst via facebook-sida: klicka här.
Kontakt NordVPNs Kundservice – Chatt
Företagets kundtjänst via chatt: klicka här.
NordVPN Kundservice – Postadress
Postadressen till NordVPNs kundservice: PH F&F TOWER, 50th Street & 56th Street, Suite #32-D, Floor 32, Panama City, Republic of Panama.