Senast uppdaterat den 13/02/2024
Kundtjänst kontaktuppgifter för PostNord Sverige. Uppdaterad information för att kontakta PostNord – telefonnummer, hemsida, mejladress, chatt, whatsapp, sociala medier-konton, och mer.
Kundtjänst alternativ:
PostNord Kundtjänst – Telefon
Telefonnumret om du vill kontakta PostNord kundtjänst är: 0771-33-33-10.
PostNords telefonsupport går att nå: För privatkunder: Måndag-fredag: 08:00-19:00
För företag: Måndag-Fredag: 08:00-17:00.
PostNord Sverige Kundservice – Hemsida
På postnord.se kan du hitta självbetjäning, informationsdatabas, vanliga frågor och allmän information:
PostNord Kundtjänst – Mailadress
E-postadressen till PostNords kundservice är: [email protected].
PostNord Kundtjänst – Chatt
PostNords kundtjänst går inte att nå via chatt.
PostNord Sverige Kundservice – Twitter
PostNords kundtjänst twitter länk: Twitter.com/PostNordSverige.
PostNord Sverige Kundservice – Facebook
Kontakta PostNord på deras officiella Facebook-sida: facebook.com/postnordsverige.
PostNord Sverige Kundservice – Instagram
PostNords Kundservice Instagram länk: instagram.com/postnord_sverige.
PostNord Kundservice – Postadress
PostNord kundtjänst adress: PostNord Sverige AB, Terminalvägen 24, 171 73 Solna, Sverige.
Om PostNord Sverige
Postnord är ett Svenskt aktiebolag som delar ut post i norden. Företaget ägs till 60% av svenska staten och till 40% av danska staten. Företaget grundades 2009 då Posten och Post Danmark slogs ihop.
Postnord har ca 28000 anställda och är Sveriges näst största arbetsgivare efter Volvo. Deras årliga omsättning är ca 40 miljarder kronor. De flesta anställda på postnord jobbar som brevbärare, specifikt i Sverige och Danmark. I Norge och Finland befinner sig mycket färre anställda.
Företaget har sitt huvudkontor i Solna, Sverige. De bytte i bland annat färg på sina bilar och lastbilar från gult till blått, och de ändrade även sin logotyp, när de gick ihop med danmark.
Postnord Kundrecensioner
Lång kötid och ingen hjälp
När man ringer till Kundtjänst är det svårt att ens passera robotsvaret. Den accepterar inte de ord som ”värdepost” ”utland”. Efter många försök kom jag förbi och hamnade i en telefonkö utan information om köplats eller uppskattad kötid. Medarbetaren svarade på frågor som jag redan kunnat läsa mig till men inte på annat.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.