Senast uppdaterat den 12/03/2023
Här är information om hur du kontaktar Pressbyråns kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Pressbyråns Kundservice – Telefon
Telefonnumret till Pressbyråns kundtjänst är: 08-587-490-00.
Pressbyråns telefonsupport går att nå: Mångag KL. 9:00-16: 30,
Tisdag-Torsdag KL. 8:00-16: 30
Fredag KL. 8:00-15: 00.
Lunchstängt KL. 11: 45-12: 30.
Mellan Maj och Augusti Stänger VI Kl. 16:00 Måndag-TORSDAG..
Ytterligare telefonnummer:
TidningarFrådor: 08-652-90-20
Kontakt Pressbyråns Kundservice – Officiell Hemsida
Självbetjäning, informationsdatabas, vanliga frågor och allmän information på pressbyran.se: besök hemsidan.
Pressbyrån Kundtjänst – E-post
E-postadressen till Pressbyråns kundtjänst är: [email protected].
Kontakt Pressbyråns Kundservice – Twitter
Pressbyrån på deras officiella twitterkonto: besök den här länken.
Pressbyrån Kundservice – Facebook
Pressbyrån kundtjänst facebook länk: klicka här.
Pressbyrån Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.
Pressbyrån Kundservice – Postadress
Pressbyråns kundtjänst adress: Reitan Convenience Sweden AB, Box 30185, 10425 Stockholm. Besöksadress: Strandbergsgatan 61, 1tr.