Senast uppdaterat den 09/10/2023
Kundservice kontaktuppgifter för DB Schenker Sverige. Uppdaterad information för att kontakta Schenker – telefonnummer, hemsida, mejladress, chatt, whatsapp, sociala medier-konton, och mer.
Kundservice alternativ:
DB Schenker Sverige Kundtjänst – Telefon
Telefonnumret om du vill kontakta DB Schenker Sveriges kundtjänst är: 0771-40 40 46.
DB Schenker Sveriges telefonsupport går att nå: Vardagar 8:00-17:00.
Företag sjöfrakt: 031-703 80 00
Företag flygfrakt: 031-703 80 00
Schenker Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på dbschenker.com:
Kontakt Schenkers Kundservice – Chatt
DB Schenker Sveriges kundtjänst kan nås via chatt. Klicka på chatt-ikonen för att kontakta en kundtjänstmedarbetare: besök hemsidan.
DB Schenker Sverige Kundtjänst – Mailadress
DB Schenker Sverige erbjuder för närvarande inte kundservice via e-post.
Schenker Kundservice – Sociala medier
- DB Schenker i Sverige – Facebook-sida: facebook.com/dbschenkerisverige
- DB Schenker i Sverige – instagram-konto: instagram.com/dbschenkerisverige
- DB Schenker i Sverige – tiktok-konto: tiktok.com/@dbschenker_official
DB Schenker Sverige Kundservice – Postadress
DB Schenker Sveriges kundtjänst adress: 412 97 Gothenburg, Sverige.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.