SHEIN Kundservice

Kundtjänst kontaktuppgifter för SHEIN. Information för att kontakta SHEIN via olika supportkanaler – telefonnummer, hemsida, e-postadress, chatt, facebook-sida, och mer.

Om SHEIN

SHEIN är en internationell företag-till-kund (B2C) e-handelsbutik som specialiserat sig på snabbmode. SHEIN riktar sig främst till kvinnor men erbjuder även herr- och barnkläder.

Företaget grundades 2008 och har engagerat sig i tanken att alla kan njuta av mode. SHEIN skickar och bedriver verksamhet i mer än 220 länder och territorier runt om i världen, inklusive Europa, Amerika, Australien och Mellanöstern.

SHEIN har blivit en av de mest populära modewebbplatserna och erbjuder trendiga och prisvärda kläder för kvinnor, män och barn över hela världen.

Kundservice alternativ:

Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

SHEIN Kundtjänst – Telefon

– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via telefon.

SHEIN Kundtjänst – Hemsida

SHEIN.com kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning: besök den här länken.

SHEIN Kundtjänst – E-post

E-postadressen till SHEINs kundtjänst är: [email protected].

Kontakt SHEINs Kundservice – Twitter

SHEIN på deras officiella twitterkonto: besök den här länken.

SHEIN Kundservice – Facebook

SHEIN officiella Facebook-sida/Facebook messenger: klicka här.

Kontakt SHEINs Kundservice – Chatt

Företagets kundtjänst via chatt: klicka här.

SHEIN Kundservice – Postadress

Postadressen till SHEINs kundtjänst: Room 11-12 2/F Hong Leong Plaza (Phase 1) NO.33, LokYip Road, Fanling NT, Hong Kong.