Kundtjänst kontaktuppgifter för SHEIN. Information för att kontakta SHEIN via olika supportkanaler – telefonnummer, hemsida, e-postadress, chatt, facebook-sida, och mer.
Om SHEIN
SHEIN är en internationell företag-till-kund (B2C) e-handelsbutik som specialiserat sig på snabbmode. SHEIN riktar sig främst till kvinnor men erbjuder även herr- och barnkläder.
Företaget grundades 2008 och har engagerat sig i tanken att alla kan njuta av mode. SHEIN skickar och bedriver verksamhet i mer än 220 länder och territorier runt om i världen, inklusive Europa, Amerika, Australien och Mellanöstern.
SHEIN har blivit en av de mest populära modewebbplatserna och erbjuder trendiga och prisvärda kläder för kvinnor, män och barn över hela världen.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
SHEIN Kundtjänst – Telefon
Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via telefon.
SHEIN Kundtjänst – Hemsida
På SHEIN.com kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning: besök den här länken.
Kontakt SHEINs Kundservice – Chatt
Företagets kundtjänst via chatt: klicka här.
SHEIN Kundtjänst – E-post
E-postadressen till SHEINs kundtjänst är: se[email protected].
Kontakt SHEINs Kundservice – Twitter
SHEIN på deras officiella twitterkonto: Twitter.com/SHEIN_official.
SHEIN Kundservice – Facebook
SHEIN officiella Facebook-sida/Facebook messenger: Facebook.com/SHEINOFFICIAL.
SHEIN Kundservice – Postadress
Postadressen till SHEINs kundtjänst: Room 11-12 2/F Hong Leong Plaza (Phase 1) NO.33, LokYip Road, Fanling NT, Hong Kong.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning