Senast uppdaterat den 18/11/2023
Kundsupport kontaktinformation för Singapore Airlines. Uppdaterade detaljer för att kontakta Singapore Airlines kundservice via telefonnummer, e-postadress, chatt, whatsapp, sociala medier-konton, hemsida, och mer.
Om Singapore Airlines
Singapore Airlines är Singapores flaggbolag med ett centralt nav på Singapore Changi Airport. Det är känt för sina annonser och reklammaterial med Singapore Girl som en del av deras varumärke.
Singapore Airlines öppnade för företag 1972, men grundades 1947. De ingår i Star Alliance -gruppen och har mer än 150 flygplan i sin flotta. Företaget servar för närvarande över 130 olika destinationer runt om i världen.
Singapore Airlines driver två program för frekvent flygblad – KrisFlyer och PPS Club, samt flera dotterbolag inklusive: Scoot, SIA Engineering Company, Singapore Airlines Cargo och Vistara.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Singapore Airlines Kundsupport – Telefon
Singapore Airlines kundtjänst telefonnummer: 08-6117131.
Singapore Airlines telefonsupport öppettider: Måndag-Torsdag: 09:00-16: 30
Fredag: 09:00-16: 00.
Ytterligare telefonnummer:
24/7 Service: + 65-6223-8888
Singapore Airlines Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på singaporeair.com: klicka här.
Singapore Airlines Kundservice – E-post
E-postadressen till företagets kundtjänst är: [email protected].
Singapore Airlines Kundservice – Twitter
Singapore Airlines officiella twitterkonto: klicka här.
Singapore Airlines Kundservice – Facebook
Singapore Airlines kundtjänst facebook länk: klicka här.
Singapore Airlines Kundtjänst – Chatt
Singapore Airlines kundtjänst via chatt: klicka här.
Kontakt Singapore Airlines Kundtjänst – Postadress
Företagets kundtjänst postadress: Sky City, Staircase F, 6th, Airport, 190 45 Stockholm-Arlanda, Sweden.