SJ Kundservice – Telefon, Chatt, Mail, Kontakt

Annonser

Senast uppdaterat den 04/03/2024

Bästa sätten att kontakta SJs kundtjänst:

Kundtjänst kontaktuppgifter för SJ. Alla uppdaterade detaljer för att kontakta SJ tåg – telefonnummer, e-postadress, hemsida, chatt, whatsapp, twitter, facebook och mer.

Kundservice alternativ:

SJ Kundtjänst – Telefonnummer

SJs kundtjänst telefonnummer: 0771-75-75-75.

SJs kundcenter öppettider:

  • Kundservice: Måndag-Fredag, 08:00-16:00
  • Hjälp vid trafikstörning: Måndag-Fredag, 06:00-22:00 (akuta ärenden tas om hand dygnet runt)
  • Funktionsnedsättning: Måndag-Fredag, 06:00-22:00 (akuta ärenden tas om hand dygnet runt)

SJ Fakturakundtjänst telefonnummer: 0771-75 75 99. Öppettider: Måndag-Fredag, 09:00-17:00.

SJ Kundtjänst – Officiell hemsida

sj.se kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning:

SJ Kundservice – Chatt

SJs kundtjänst via chatt: chatta med SJ.

SJ Kundtjänst – Mailadress

SJs kundtjänst mailadresser:

Annonser

SJ AB Kundservice – Twitter

SJs på deras officiella twitterkonto: Twitter.com/SJ_AB.

SJ AB Kundservice – Facebook

SJs officiella Facebook-sida: Facebook.com/sj.

Annonser

SJ AB Kundtjänst – Instagram

SJ på deras officiella instagramkonto: Instagram.com/resmedsj.

SJ Kundservice – Postadress

Postadressen till SJs kundtjänst: Vasagatan 10, Stockholm, Sverige.


Om SJ AB Sverige

SJ är ett svenskt järnvägsföretag som ägs av den svenska staten. Företaget är helägt av svenska staten och bedrivs genom moderbolaget SJ samt i dotterbolagen SJ Götalandståg och SJ Öresund.

SJ grundades 1856. Idag finns ca 4600 anställda på SJ, och de driver flera fordon, som snabbtåg, Intercity-tåg, nattåg och regionala tåg. Deras årliga omsättning ligger på ca 8 miljarder kronor.

Sedan 1997 har man kunnat boka biljetter online. Det går att köpa tågbiljetter i appen eller via SJ:s hemsida. År 2001 gjordes statens järnvägar till SJ AB genom en bolagisering. Idag ligger SJs huvudkontor i Stockholm.

Majoriteten av biljetter säljs idag på deras webbplats och deras app, och sedan 2012 har SJ slutat sälja biljetter ombord på sina tåg.

Med SJ kan man köpa pendlarbiljetter, årskort och tågluffarkort. Trafikinformation förmedlas också på SJ:s plattform och erbjuder också sista-minuten biljetter, beställningar av mat samt en prio-funktion där resenärer kan samla poäng genom att resa med bolaget.


SJ Kundrecensioner

0,0
0,0 av 5 stjärnor (baserat på 0 recensioner)
Utmärkt0%
Väldigt bra0%
Medel0%
Dålig0%
Terrible0%

Det finns inga recensioner ännu. Var den första att skriva en.

Läs alla recensioner >>


Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.

Liknande företag

Annonser