Senast uppdaterat den 01/08/2023
Här är information om hur du kontaktar Skomans kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Skomans Kundsupport – Telefon
Skomans kundtjänst telefonnummer: 08-562-755-50.
Skomans telefonsupport öppettider: Måndag-torsdag: 08:00-15: 00
Fredag: 09:00-15: 00.
Skoman Kundtjänst – Hemsida
På skoman.se kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning: besök den här länken.
Skoman Kundtjänst – E-post
E-postadressen till Skomans kundtjänst är: [email protected]
[email protected].
Skoman Kundservice – Facebook
Skoman kundtjänst facebook länk: klicka här.
Skoman Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Skoman Kundservice – Postadress
Postadressen till Skomans kundtjänst: Kängan i Nacka AB/Skoman
Sjöbodavägen 2
145 53 NORSBORG.