Senast uppdaterat den 12/03/2023
Här är information om hur du kontaktar Sköna hems kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Sköna hem
Heminrednings- och livsstilsmagasinet Sköna Hem är ett av Sveriges ledande oberoende tidningar för inredningsfantaster. Som en del av Bonnier säkerställer de bred spridning och varierat innehåll.
Som livsstilsmagasin satsar Sköna Hem särskilt på inspirerade reportage som uppmuntrar till att läsarna ska få ut det mesta av sina trädgårdar. Särskilt med fokus på rådande trender.
Prenumerationer omfattas av de villkor som gäller för tillfället. I praktiken innebär det att man ansvarar för att betala för vald period och att man därefter har fri uppsägningsrätt.
Kundtjänst alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Sköna hems Kundservice – Telefon
Telefonnumret till Sköna hems kundtjänst är: 08-736-53-00.
Sköna hems telefonsupport går att nå: Inte publicerad.
Sköna hem Kundtjänst – Företagets Hemsida
På skonahem.com hittar du självbetjäningsalternativ, en användbar informationsdatabas, en avdelning med vanliga frågor och mycket mer: besök hemsidan.
Kontakt Sköna hems Kundtjänst – E-post
E-postadressen till Sköna hems kundsupport är: [email protected].
Kontakt Sköna hems Kundservice – Twitter
– kundsupport är inte tillgänglig på twitter.
Sköna hem Kundservice – Facebook
Kontakta Sköna hem på deras officiella Facebook-sida: klicka här.
Sköna hem Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Sköna hem Kundservice – Postadress
Postadressen till Sköna hems kundservice: Gjörwellsgatan 30, Stockholm, Sverige.