Senast uppdaterat den 14/11/2023
Här är information om hur du kontaktar Sonos kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Sonos
Sonos är en amerikansk utvecklare och tillverkare av ljudprodukte. Företaget grundades 2002 av John MacFarlane, Craig Shelburne, Tom Cullen och Trung Mai. Det drivs för närvarande av Patrick Spence.
Sonos har samarbetat med över 100 företag som erbjuder musiktjänster, inklusive Pandora, iHeartRadio, Spotify, MOG, QQ Music och Amazon Music. Sonos-produkter fungerar med de tre stora röstassistenterna: Amazon Alexa, Google Assistant och Apple Siri, även om den för närvarande endast stöds via Apples Home-app.
Företaget erbjuder för närvarande åtta drivna högtalare: fem smarta högtalare (Move, Roam, One, One SL och Play: 5), två soundbars (ARC och BEAM), ett TV-ljudsystem (PLAYBASE ), och en subwoofer (Sub).
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Sonos Kundsupport – Telefon
Sonos kundtjänst telefonnummer: 020-1203020.
Sonos telefonsupport öppettider: Måndag-Fredag: 10: 00-18: 00 CET.
Sonos Kundservice – Hemsida
På sonos.com kan du hitta självbetjäning, informationsdatabas, vanliga frågor och allmän information: klicka här.
Sonos Kundtjänst – E-post
– Ingen e-postadress till kundtjänsten finns angiven.
Sonos Kundservice – Facebook
Sonos kundtjänst facebook länk: klicka här.
Sonos Kundtjänst – Chatt
Sonos kundtjänst via chatt: klicka här.
Sonos Kundservice – Postadress
Postadressen till Sonos kundtjänst: Groest 106
1211 EE Hilversum
Nederländerna.