Här är information om hur du kontaktar Sydsvenskans kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Kontakta Sydsvenskans Kundtjänst via Telefon
Telefonnumret om du vill kontakta Sydsvenskan kundtjänst är: 040-93-41-00.
Sydsvenskans telefonsupport går att nå: Veckodagar: 08: 00-16: 30.
Sydsvenskan Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på sydsvenskan.se: klicka här.
Kontakt Sydsvenskans Kundtjänst – E-post
Sydsvenskans kundtjänst e-postadress: [email protected].
Sydsvenskan Kundtjänst – Twitter
Företagets kundtjänst via twitterkonto: klicka här.
Sydsvenskan Kundservice – Facebook
Företagets kundtjänst via facebook-sida: klicka här.
Sydsvenskan Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.
Sydsvenskan Kundservice – Postadress
Postadressen till Sydsvenskans kundtjänst: Rådmansgatan 16, Malmö.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning