Senast uppdaterat den 04/12/2023
Kundservice kontaktuppgifter för Synoptik. Information för att kontakta Synoptik via olika supportkanaler – telefonnummer, mejladress, chatt, whatsapp, facebook-sida, och mer.
Kundservice alternativ:
Synoptik Sverige Kundtjänst – Telefon
Telefonnumret om du vill kontakta Synoptik Sveriges kundtjänst är: 08-25 20 04.
Synoptiks telefonsupport går att nå: Måndag-fredag 09.00-15.00 (lunchstängt mellan kl. 12.00-13.00).
Synoptik.se Kundservice – Hemsida
Självbetjäning, informationsdatabas, vanliga frågor och allmän information på synoptik.se:
Synoptik Sverige Kundtjänst – Mailadress
Synoptiks kundtjänst e-postadress: [email protected].
Synoptik Sverige Kundservice – Chatt
Synoptik Sveriges kundtjänst kan nås via chatt. Klicka på chatt-ikonen för att kontakta en kundtjänstmedarbetare: Gå till hemsidan.
Synoptik Sverige Kundservice – Facebook
Synoptik Sverige – Facebook länk: facebook.com/synoptiksverige.
Synoptik Kundservice – Instagram
Synoptik Sverige – Instagram-konto: instagram.com/synoptiksweden.
Synoptik Kundservice – Postadress
Synoptiks kundtjänst adress: Jan Stenbecks Torg 17, 164 40 Kista, Sverige.
Om Synoptik
Synoptik är en butikskedja som finns i hela norden och säljer både linser och glasögon. De finns i Sverige, Danmark, Grönland och Norge. Förutom de nordiska länderna så finns det även butiker i Asien, Latinamerika och mellanöstern
Synoptik utför synundersökningar för både kontaktlinser och glasögon och har ett brett utbud av både linser och glasögon. De erbjuder även solglasögon, med eller utan styrka. Linserna kommer i endagslinser, 14-dagarslinser eller månadsliner.
Hos Synoptik kan man även teckna ett abonnemang för både linser och glasögon. Det går också att kombinera paketen så att man får både linser och glasögon i samma paket.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.