Senast uppdaterat den 01/08/2023
Kundsupport kontaktinformation för Thule. Uppdaterade detaljer för att kontakta Thules kundservice via telefonnummer, e-postadress, chatt, whatsapp, sociala medier-konton, hemsida, och mer.
Om Thule
Thule är ett svenskt företag som erbjuder lasttransport för bilar, utomhus- och lagringsprodukter med mera. Det är ett globalt företag med en kundbas som spänner över 130 länder globalt.
Thules huvudkontor ligger i Malmö, Sverige. Dess grundare, Erik Thulin, grundade företaget 1942. Thule har för närvarande 4 700 försäljningsställen världen över och säljer utomhusutrustning, bagage, takräcken med mera.
Thule förvärvades av Nordic Capital 2007 och är engagerad i välgörenhetsarbete runt om i världen.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Thules Kundsupport – Telefon
Thules kundtjänst telefonnummer: 040-635-90-00.
Thules telefonsupport öppettider: Inte publicerad.
Kontakt Thules Kundservice – Officiell Hemsida
Självbetjäning, informationsdatabas, vanliga frågor och allmän information på thule.comsv-se: besök hemsidan.
Kontakt Thules Kundtjänst – E-post
E-postadressen till Thules kundsupport är: [email protected].
Thule Kundsupport – Twitter
Företagets kundtjänst via twitterkonto: besök hemsidan.
Thule Kundservice – Facebook
Thule kundtjänst facebook länk: klicka här.
Thule Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.
Thule Kundservice – Postadress
Thules kundtjänst adress: Fosievägen 13, SE-214 31 Malmö, Sweden.