Senast uppdaterat den 18/10/2023
Här är information om hur du kontaktar Ticket.ses Kundservice via olika supportkanaler: Telefon, chatt, mejl, sociala medier-konton, med mera.
Kundtjänst alternativ:
Ticket.se Kundservice – Telefon
Ticket.ses kundtjänst telefonnummer: 0771-456-700.
Ticket.ses kundcenter öppettider:
- Måndag-Fredag: 09:00-19:00
- Lördag: 10:00-17:00
- Söndag: 11:00-17:00
Ticket.se Kundtjänst – Hemsida
På ticket.se kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning:
Ticket Kundtjänst – Mailadress
Ingen e-postadress till kundtjänsten finns angiven.
Ticket.se Kundtjänst – Chatt
Ticket.se erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.
Ticket.se Kundservice – Facebook
Ticket.se officiella Facebook-sida: facebook.com/ticketresor.
Ticket.se – Instagram
Ticket – Instagramkonto: instagram.com/ticketresor.
Ticket Kundservice – Postadress
Tickets kundtjänst Postadress: Ticket Privatresor AB, Box 151, 131 08 Nacka.
Besöksadress: Värmdövägen 84, Nacka, Sverige.
Om Ticket.se
Ticket är en resebyrå och säljer resor till hela världen. Fram till 2010 var Ticket börsnoterat men köptes då ut av det Norgebaserade riskkapitalbolaget Braganza
Det går att boka hotellpaket med både flyg och boende inkluderat. Ticket samarbetar med stora flygbolag såsom Ving och Apollo. Man kan också boka ”all inclusive” – resor och då ingår det ofta frukost och middag
Förutom flyg kan man också boka kryssningar hos Ticket. Det går exempelvis att kryssa på medelhavet med fartyget Royal Caribbean International, eller om man vill åka till lite kallare destinationer kan man välja MSC Seaview.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.