Här är information om hur du kontaktar Ticket.ses kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Ticket.se
Ticket är en resebyrå och säljer resor till hela världen. Fram till 2010 var Ticket börsnoterat men köptes då ut av det Norgebaserade riskkapitalbolaget Braganza
Det går att boka hotellpaket med både flyg och boende inkluderat. Ticket samarbetar med stora flygbolag såsom Ving och Apollo. Man kan också boka ”all inclusive” – resor och då ingår det ofta frukost och middag
Förutom flyg kan man också boka kryssningar hos Ticket. Det går exempelvis att kryssa på medelhavet med fartyget Royal Caribbean International, eller om man vill åka till lite kallare destinationer kan man välja MSC Seaview.
Kundtjänst alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Ticket.ses Kundservice – Kundcenter
Ticket.ses kundtjänst telefonnummer: 0771-456-700.
Ticket.ses kundcenter öppettider: Måndag-Fredag: 11: 00-15: 00
Lördag: 11: 00-14: 00.
Ticket.se Kundtjänst – Hemsida
På ticket.se kan du hitta kundservice, allmän information, vanliga frågor och självbetjäning: besök den här länken.
Ticket.se Kundtjänst – E-post
– Ingen e-postadress till kundtjänsten finns angiven.
Ticket.se Kundservice – Twitter
– Ticket.se kundtjänst är inte tillgänglig på twitter.
Ticket.se Kundservice – Facebook
Ticket.se officiella Facebook-sida/Facebook messenger: klicka här.
Ticket.se Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundsupport via chatt.
Ticket.se Kundservice – Postadress
Ticket.se kundtjänst adress: Värmdövägen 84, Nacka, Sweden.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning