Här är information om hur du kontaktar Traderas kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Tradera
Tradera grundades 1999 av Kaplans Auktioner och är en av sveriges största auktionssidor.
Företaget var från början endast en auktionssajt men är idag en e handelsplats där det går att handla både nya och använda produkter. På deras hemsida säljs saker både via privata och kommersiella aktörer, till både fast pris och via auktion.
Tradera köptes upp av Ebay år 2006 och 2015 delades Ebay och Paypal upp i två fristående företag, och sedan dess har Tradera ingått i Paypal. Idag omsätter företaget ca 300 miljoner kronor årligen.
Kundtjänst alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Traderas Kundsupport – Telefon
Traderas kundtjänst telefonnummer: 0771-392000.
Traderas telefonsupport öppettider: VARDAGAR 9: 00-18: 00.
Kontakt Traderas Kundservice – Officiell Hemsida
Självbetjäning, informationsdatabas, vanliga frågor och allmän information på tradera.com: besök hemsidan.
Tradera Kundtjänst via E-post
– Ingen kundservice via e-post.
Tradera Kundsupport – Twitter
Företagets kundtjänst via twitterkonto: besök hemsidan.
Tradera Kundservice – Facebook
Kontakta Tradera på deras officiella Facebook-sida: klicka här.
Tradera Kundtjänst – Chatt
Traderas kundtjänst via chatt: klicka här.
Tradera Kundservice – Postadress
Traderas kundtjänst adress: Sankt Eriksgatan 117, 113 43 Stockholm, Sweden.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning