Senast uppdaterat den 20/10/2023
Kundservice kontaktinformation för Wise (tidigare ”TransferWise”). Uppdaterade detaljer för att kontakta Wise Sveriges kundservice via telefonnummer, mejladress, chatt, whatsapp, sociala medier-konton, och mer.
Kundtjänst alternativ:
Wise Kundservice – Telefon
Wises kundtjänst kan nås på telefonnummer:
Wises kundcenter öppettider: Måndag-fredag 8:00-20:00 UTC.
Wise Kundtjänst – Officiell Hemsida
På wise.com kan du hitta allmän information, självbetjäning och support:
Wise Kundtjänst – Mailadress
E-postadressen till Wise Sveriges kundservice är: [email protected].
Wise Kundtjänst – Chatt
Wise Sveriges kundtjänst kan nås via chatt. Klicka på chatt-ikonen för att kontakta en kundtjänstmedarbetare: Gå till hemsidan.
Wise Kundservice – Twitter
Wise på deras officiella twitterkonto: twitter.com/wise.
Wise Kundservice – Facebook
Wise – facebook länk: facebook.com/Wise.
Wise – Instagram
Wise – instagram-konto: instagram.com/wiseaccount.
Wise Kundservice – Postadress
Wise (TransferWise) kundtjänst adress: 6th Floor, The Tea Building, 56 Shoreditch High Street, London, E1 6JJ, UK.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.