Här är information om hur du kontaktar UberEATS kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om UberEATS
Uber EATS är ett dotterbolag till Uber som erbjuder leveransförare till olika restauranger. Uber EATS grundades 2014 och är för närvarande verksamt i 45 länder och mer än 6 000 städer globalt.
Uber EATS använder samma betalningssystem och liknande applikationsformat som deras moderbolag, Uber. Användare kan komma åt menyer, recensioner och betyg och beställa och betala för mat i applikationen.
Uber EATS leveranser kan göras med bil, scooter, cykel och till och med till fots.
Kundservice alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
UberEATS Kundsupport – Telefon
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundservice via telefon.
Övriga telefonnummer:
US: 800-253-9377
UberEATS Kundtjänst – Företagets Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på ubereats.com: klicka här.
Kontakt UberEATS Kundtjänst – E-post
E-postadressen till UberEATS kundsupport är: [email protected].
UberEATS Kundsupport – Twitter
Företagets kundtjänst via twitterkonto: besök hemsidan.
UberEATS Kundservice – Facebook
UberEATS på deras officiella Facebook-sida: besök den här länken.
UberEATS Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
UberEATS Kundsupport – Postadress
Företagets kundtjänst postadress: 1455 Market Street Suite 400 San Francisco, CA 94103 USA.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning