24.se Kundservice – Hur du kontaktar

24.se är en svensk e-handelsplattform som lanserades under 2013 och erbjuder idag cirka 300 000 olika produkter från 3 000 olika butiker. Företaget erbjuder mode, inredning, elektronik och teknik till mat, vin och resor.

Med specifikt kan du välja bland följande huvudkategorier: mobiltillbehör, hem och fritid, datortillbehör, ljud och bild, bläck och toners, surfplattor och tillbehör samt utförsäljning. Sen finns det ett par underkategorier.

För att komma i gång enklast väljer man vilken kategori man är intresserad av och sedan kan man söka fram det man är ute efter. Man kan också filtrera produkterna efter pris, varumärke, storlek, färg eller andra egenskaper. När man hittat det man vill ha klickar man bara på “köp”-knappen och väljer leveransmetod.

24.se Kundsupport – Hur du kontaktar

Kundsupport kan man nå via ett par olika kanaler. Nedan kommer mer utförlig information. Man når deras kundtjänst via chatt och kontaktformulär.

24.se Kundsupport – Chatt

Dom finns tillgängliga på chatt under vardagar 8-15.00 – klicka här.

24.se Kundservice – Epost

Man kan skicka epost till dom, dock sköts det via deras kontaktformulär.

24.se – Frakt och betalning

24.se erbjuder fri frakt på alla order över 1000 kr annars 49kr. Leveranstiden är vanligtvis 1–3 dagar. Dessutom erbjuder plattformen öppet köp i 365 dagar. Det innebär att man alltid kan returnera ett köpt vara om man inte är nöjd med det. Dom erbjuder även säker betalning via Klarna, Visa, American Express samt Mastercard.

24.se Kundsupport – Sociala medier

Företaget finns på olika sociala medier där man kan få råd och inspiration men där man också kan få hjälp på Facebook. Länkar till dem olika kanalerna och hemsidan finns nedan.

24.se Kundservice – Adress

Postadressen till 24.se kundservice: 24 se Sverige AB, Box 829, 391 28 Kalmar, Sverige.