Omöjligt att få svar på frågor
Ingen tel-kontakt
chat avslutas tvärt
etc
Får inte tillbaka för mycket betald summa.
Har betalat av misstag in dubbel summa, nu är det hopplöst att få tillbaka pengarna. Har säkert suttit i telefon i 4-5 timmar väntat och väntat på svar. Har fyllt in återbetalnings blanketten 3ggr. Nu vill Klarna att jag ska vända mej till deras kund ombud för att klaga. Var är problemet ???? BETALA inte med Klarna.
Svårt att nå kundtjänst i deras app samt hemsida. Det löste mitt problem till slut.
Jag hade betalat till deras konto i tid, men trots det så fick jag meddelande och påminnelser. Hamnade i långa telefonköer och märkliga chatt-avslut där rådet var att betala fakturan på nytt. Jag kontaktade banken som lämnade ut ett utdrag som styrkte min inbetalning, men det var mycket svårt att får svar. Jag var på väg att ge upp, men fick till slut kontakt med en person på Klarna som som lyckades lösa mitt problem på mycket kort tid vilket gladde mig rejält.
Företaget är det ledande i fakturaköp, men jag önskar att det blir bättre på mänsklig kontakt samt att det ska vara enklare med kontakten för oss som köper och säljer via Klarna.
Inga ringsignaler går fram till mig. Inga spärrade nummer!
USELT! Går inte att ringa eller chatta när jag har problem. Det står att chatten öppnas men inget händer? Totalt omöjligt att få kontakt med Halebop, har försökt flera veckor nu.
Bättre än AliExpress
Jag slutade verkligen köpa expefs och bytte till Temo. Både billigare och kommer snabbt.
Bra service
Vi gav en snabb lösning för frakt av skadade föremål. Tack!
Katastrofal och tidskrävande kundtjänst hos Temu
Jag tycker att Temus kundtjänst är katastrofal och tidskrävande. Där kan man i regel inte förvänta sig någon riktig hjälp.
utmärkt service-bästa larmföretaget!!!
klagomål
Kollade på nätet efter närmaste kontor och öppentider Haparanda skulle vara öppet och öppentiderna gick att läsa så det blev tio mil i bilen men när man kommer fram är det stängt och har varit så i flera år snacka om att blodtrycket blev högt
Undermålig information och dåligt bemötande
Klarna går ej att nå!
Försöker nå er via telefon eller e-post. Det visar sig vara stört omöjligt! Jag får plats 135 i telefonkön och ni tar inte emot kundtjänstfrågor via e-post. Härmed slutar jag vara kund hos er. Detta är helt oacceptabelt. Er chatt bemannas numera av en AI-assistent. Var finns den personliga kontakten???