Recensioner

Att reklamera en vara och få den hanterad verkar omöjligt

februari 3, 2025

Reklamerade en spegel den 21/1 och den skulle skickas tillbaka. Bring skall hämta upp speglen och än idag den 29/1 har jag fortfarande inte blivit kontaktad av Bring för att boka upphämtningen.

Har ringt Ellos varje dag sen den 24 /1 och fått samma svar, de kommer att skicka dig en länk där du bokar upphämtnings dag under dagen.

Vad är detta för lekstuga??

Reklamationen skulle ta 2 veckor sedan de fått varan tillbaka och jag får pengarna tillbaka sa det. MEN när de inte hämtar varan hur skall det gå till?

Marija

okej

januari 27, 2025

Bra utbud och priser, men leveranser till Sverige kan vara sega och dyra.

Linnea Björk

Ingen användbar hjälp går att hitta på svenska

januari 27, 2025

När inte inloggningen fungerar , trots att alla era motförslag är testade, inget telefonnummer till support på svenska går att hitta!

Resultatet blir sämsta betyg!

Lasse

Ingen kundtjänst

januari 23, 2025

Sajten utnyttjas för scam och bedrägerier. Och det går inte ens att anmäla detta.

Det verkar nästan som att det är sponsrat!

Chris Ingfeldt

Återbetalning vid utebliven leverans

januari 18, 2025

Köpte en adventskalender till ett barnbarn. Beställning den 10 november. Fick efter någon vecka veta att den inte kunde levereras. Först efter fler påstötningar kom företaget på att de kunde vara lämpligt att betal tillbaka det belopp som jag lagt ut på köpet. Samtalen med företaget sker på en telefonlinje som närmast omöjliggör en seriös kommunikation. Först fick jag muntliga löften om återbetalning. Efter ytterligare samtal 2 månader från köpet, fick jag ett mail som bekräftar att jag skall få pengar i retur.

Aldrig mer en pryl från Amazon!

Göran Bergström

Upprepning av nyhetsprogram.

januari 18, 2025

Jag önskar att ni lägger ned det nya nyhetsprogrammet som sänder gamla nyheter från kl 12 till 17. Jag fattar inte hur ni kan tro att tittarna vill se samma tjat en hel dag, från morgon till kväll. Utbudet gör att man väljer andra kanaler istället. LÄGG NER NU.

Tommy Stårner

Snabb och effektiv hjälp från Bravoflys kundtjänst

januari 15, 2025

Snabb och effektiv hjälp från Bravoflys kundtjänst

Jag hade bokat en flygresa via Bravofly och blev stressad när jag inte fick något e-postmeddelande med bokningsbekräftelsen. Efter att ha dubbelkollat både min inkorg och skräppostmappen utan resultat bestämde jag mig för att kontakta deras kundtjänst.

Jag blev positivt överraskad över hur smidigt och professionellt allt hanterades. Kundtjänstrepresentanten var mycket hjälpsam.

Sofia Chen

Helt ok

januari 13, 2025

Har haft Viaplay i några månader nu och är ärligt talat lite besviken. Visst, det funkar helt okej rent tekniskt och jag gillar verkligen serier som ”Beartown” och ”Threesome”, men när man väl sett de få guldkornen känns utbudet rätt begränsat. Särskilt när det kommer till nyare filmer.

Appen är funktionell men känns lite daterad – man får klicka runt onödigt mycket för att hitta det man söker, och ibland hackar uppspelningen trots bra internet.

Yuki Lindström

Smidigt hjälpcenter

januari 11, 2025

Blev positivt överraskad av Yahoos hjälpcenter faktiskt! Letade efter hur man fixar problem med inloggningen och hittade svaret direkt. Guiderna är skrivna så man faktiskt fattar vad man ska göra, utan en massa tekniskt tjafs. Det enda som stör är att vissa artiklar verkar vara från stenåldern – kom igen Yahoo, det har hänt ett och annat sen 2018! Men överlag får supporten godkänt.

Sven Holmberg

Bra kundservice

januari 9, 2025

Bra kundservice hos Zara. Hade ett problem med en tröja jag köpte, men personalen var snabb och hjälpte mig utan krångel.

Ingrid Bergström