Recensioner

Redovisning av surf-saldo i gigabyte.

mars 5, 2025

Comviq visar kvarvarande surf-saldo i GB med en decimals precision, 0.1 GB

= 100 MB. Allt därunder blir 0.0 GB dvs saldot är noll.

Däremot visar man förbrukad surf i MB med två decimaler, vilket är bra, t.o.m jättebra. Varför använder ni två måttstockar i redovisning av förbrukad surf vs

kvarvarande surf? = Inkonsekvent mätmetod. I avvaktan på att ni genomför en högre decimalprecision på kvarvarande saldo, svarar jag NEJ på nästa fråga.

Bengt

Reklamation

mars 5, 2025

Har sålt en vara som deras transportföretag Schenker slarvat bort, har väntar i ca 40 dagar och ingett är löst..

Kommunikationen med blocket är urusel ingett ansvar tar blocket!

Janne Uusiportimo

Jättedålig kundsupport. Endast robotar som svarar och helt ologiska

mars 5, 2025

Jättedålig kundsupport. Endast robotar som svarar och helt ologiska.

Drar pengar från kontot trots att vi avbokat vistelsen.

Erik

Trist att det inte går att få tag i en människa!

mars 5, 2025

Telefon och chat går bara till botar och ai-röster som inte förstår. Mailen går inte fram utan man får ”olevererbart” i retur. Känns jättetråkigt!

Asta-Kamma Kissen

Helt okej operatör

februari 11, 2025

Bra priser och funkar oftast som det ska, men täckningen är inte alltid på topp. Ibland segt nät och samtal som bryts.

Lars-Erik

Att reklamera en vara och få den hanterad verkar omöjligt

februari 3, 2025

Reklamerade en spegel den 21/1 och den skulle skickas tillbaka. Bring skall hämta upp speglen och än idag den 29/1 har jag fortfarande inte blivit kontaktad av Bring för att boka upphämtningen.

Har ringt Ellos varje dag sen den 24 /1 och fått samma svar, de kommer att skicka dig en länk där du bokar upphämtnings dag under dagen.

Vad är detta för lekstuga??

Reklamationen skulle ta 2 veckor sedan de fått varan tillbaka och jag får pengarna tillbaka sa det. MEN när de inte hämtar varan hur skall det gå till?

Marija

okej

januari 27, 2025

Bra utbud och priser, men leveranser till Sverige kan vara sega och dyra.

Linnea Björk

Ingen användbar hjälp går att hitta på svenska

januari 27, 2025

När inte inloggningen fungerar , trots att alla era motförslag är testade, inget telefonnummer till support på svenska går att hitta!

Resultatet blir sämsta betyg!

Lasse

Ingen kundtjänst

januari 23, 2025

Sajten utnyttjas för scam och bedrägerier. Och det går inte ens att anmäla detta.

Det verkar nästan som att det är sponsrat!

Chris Ingfeldt

Återbetalning vid utebliven leverans

januari 18, 2025

Köpte en adventskalender till ett barnbarn. Beställning den 10 november. Fick efter någon vecka veta att den inte kunde levereras. Först efter fler påstötningar kom företaget på att de kunde vara lämpligt att betal tillbaka det belopp som jag lagt ut på köpet. Samtalen med företaget sker på en telefonlinje som närmast omöjliggör en seriös kommunikation. Först fick jag muntliga löften om återbetalning. Efter ytterligare samtal 2 månader från köpet, fick jag ett mail som bekräftar att jag skall få pengar i retur.

Aldrig mer en pryl från Amazon!

Göran Bergström