Senast uppdaterat den 20/09/2023
Här är information om hur du kontaktar Bokus kundservice via olika supportkanaler: Telefon, sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Kundtjänst alternativ:
Bokus Kundtjänst – Telefon
Bokus kundtjänst telefonnummer: 010-741-98-00.
Bokus telefonsupport öppettider: Veckodagar: 08:00-16:00.
Företagskund: 010-741-98-20. Öppettider: Vardagar: 08:00-16:00.
Bokus Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på bokus.com:
- Supportcenter
- Svar på vanliga frågor
- Mina sidor / logga in
- Beställningar
- Bokus Play-abonnemang
- Frakt och leverans
- Retur vid ångerrätt
- Reklamation
- Företag
Kontakt Bokus Kundtjänst – Mailadress
Bokus kundtjänst e-postadress: [email protected].
Företag: [email protected].
Bokus Kundtjänst – Chatt
Bokus erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Bokus Kundservice – Facebook
Bokus officiella Facebook-sida/Facebook messenger: facebook.com/bokuscom.
Bokus Kundservice – Instagram
Bokus Sverige – Instagram-konto: instagram.com/bokus_com.
Bokus Kundservice – Postadress
Postadressen till Bokus kundservice: Lindhagensgatan 74, 112 18 Stockholm, Sverige.
Om Bokus
Bokus var ett av de första företagen att helhjärtat satsa på onlineförsäljning av böcker. Numera har de allt ifrån kontorsmaterial till vardagsprodukter i sitt utbud och har ett av Sveriges största utbud av e-böcker.
Sortimentet är organiserat utifrån nyheter, topplistor, erbjudanden, studentlitteratur, pocket eller särskilda kategorier. Med Bokus Play kan man även ta del av e-böcker och strömmande innehåll.
För de flesta leveranser är det möjligt att få fri frakt. Behöver man extra snabb leverans får man däremot betala ett visst belopp. Man har alltid öppet köp och kan returnera sin beställning om man så önskar.
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.