Här är information om hur du kontaktar Bokus kundtjänst via olika supportkanaler: Kontaktcenter (telefon), sociala medier-konton, chatt, e-post, officiell hemsida, med mera.
Om Bokus
Bokus var ett av de första företagen att helhjärtat satsa på onlineförsäljning av böcker. Numera har de allt ifrån kontorsmaterial till vardagsprodukter i sitt utbud och har ett av Sveriges största utbud av e-böcker.
Sortimentet är organiserat utifrån nyheter, topplistor, erbjudanden, studentlitteratur, pocket eller särskilda kategorier. Med Bokus Play kan man även ta del av e-böcker och strömmande innehåll.
För de flesta leveranser är det möjligt att få fri frakt. Behöver man extra snabb leverans får man däremot betala ett visst belopp. Man har alltid öppet köp och kan returnera sin beställning om man så önskar.
Kundtjänst alternativ:
Vi försöker alltid att se till att informationen på denna webbplats är aktuell och korrekt. Om du har hittat något misstag eller om det saknas kontaktuppgifter, vänligen meddela oss.
Bokus Kundtjänst – Telefon
Bokus kundtjänst telefonnummer: 010-741-98-00.
Bokus telefonsupport öppettider: Veckodagar: 08: 00-20: 00.
Ytterligare telefonnummer:
Företagskund: 010-741-98-20 – Vardagar: 08: 00-16: 00
Bokus Kundtjänst – Hemsida
Kundservice, allmän information och självbetjäning på bokus.com: klicka här.
Kontakt Bokus Kundtjänst – E-post
Bokus kundtjänst e-postadress: [email protected].
Bokus Kundservice – Twitter
– Bokus kundtjänst är inte tillgänglig på twitter.
Bokus Kundservice – Facebook
Bokus officiella Facebook-sida/Facebook messenger: klicka här.
Bokus Kundtjänst – Chatt
– Företaget erbjuder för närvarande inte kundtjänst via chatt.
Bokus Kundservice – Postadress
Postadressen till Bokus kundservice: Lindhagensgatan 74, 112 18 Stockholm, Sweden.
Informationsteknikspecialist – datahantering, researcher, logistik och datainmatning